Wie kijkt ook elke zondagavond?! Ik vind het zoooo gaaf en spannend nu met Jim/ Sam! Hoe zal Melinda hem weer terug krijgen? Eigenlijk ben ik geneigd om de afleveringen die nog moeten komen, ergens op te sporen en ze allemaal te gaan kijken....hihihi Ben te ongeduldig!
Ik vind het ook zooooooo spannend! Mijn vriend had al het 1 en ander gedownload (wij wilden ook voor uit kijken ) maar echt veel soeps kon hij er nog niet van vinden... Ben echt zwaaaaaaar benieuwd hoe dit zal aflopen!
Ik kijk ook elke zondag! (en elke ma-do ) Maar kan niet zeggen dat ik de verhaallijn met Jim/Sam zo leuk vind
Ik kijk ook graag,maar ik betrap mezelf erop dat ik het niet meer zo leuk vind als voorheen. Het mag voor mij wel wat spannender zeg maar.
Ik kijk ook (bijna) altijd, maar die aflevering dat Jim werd doodgeschoten had ik ff gemist, ik snapte er eerst dus ook niets van. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik t maar een btje geneuzel vind. Ik vond t eerst leuker. Ik begrijp ook niet zo goed waarom ie er nog steeds uitziet als Jim, want hij is toch gewoon Sam van de buitenkant? Of zien wij m als Jim omdat Melinda hem zo ziet?
ik vind deze verhaallijn juist helemaal niet leuk. Mis het steeds vaker. En idd, geef mij Jim maar ipv die Sam
Mag het misschien niet zeggen maar ik vind die verhaallijn jim/sam dus helemaal niets, heb echt iets van bladiebladieblah, genoeg uitgemolken, ondanks dat jim erg appeteitelijk voor het oog is had hij van mij op dit moment wel gewoon naar het licht mogen gaan . Had het spannender gevonden als na zijn dood was gebleken dat ze zwanger zou zijn gebleken. Groetjes Anita
Ik vind de verhaallijn met Jim/Sam juist ontiegelijk spannend! Elke keer weer denk je 'Ja! Ja! Nu herinner je je wat?!?!?! Nu gebeurt er wat?!?!?!?!' Maar dan komt er weer iets stoms tussendoor zoals die stomme Nicole van Jim/Sam. Baal gewoon als de aflevering is afgelopen
Ja nou ik ook! hahaha, ik hou er wel van! Ook dat spannende op elkaar heen gedraai....heerlijk ff weg zwijmelen! hihi Ben zo benieuwd hoe hij erachter komt! Ik kan echt niet wachten tot zondag. SUPER gewoon!
Ik heb volgens mij de eerst 2 afleveringen gemist NADAT Jim doodgeschoten was. En nu snap ik er niks meer van. Ik kijk nu elke week maar wordt er helemaal gefrustreerd van! :x Leeft Jim nog maar denkt hij dat hij Sam is? Of is Sam iemand anders en denkt ze dat het Jim is? Kan iemand me een kleine uitleg geven? Dank! Groetjes Lisszy
Maar ziet die Sam er dus eigenlijk anders uit qua uiterlijk? En zien wij het uiterlijk van Jim omdat zijn ziel in het lichaam van Sam zit? Oja, en waarom ziet ze Jim's geest dan niet zoals ze de andere geesten wel ziet?
Wij zien Jim zo, omdat zij Jim ook zo ziet. Als Jim bijvoorbeeld in de spiegel kijkt, of er is een reflectie van hem, ziet hij er uit als Sam. En de reden waarom zij Jim's geest niet ziet, is omdat Jim's geest in het lichaam van Sam zit.
Oh, op die manier! Ik snap het! Enne, waarom woont hij in haar garage? En weten familie en vrienden van Melinda ook dat Jim's ziel in Sam zit?
Hij woont in haar garage omdat Melinda hoopt dat Jim zijn herinneringen weer terugkrijgt. En daar doet ze dan ook heel hard haar best op. Hij schommelt een beetje tussen de herinneringen van Jim en Sam. Iedereen weet intussen dat de ziel van Jim in die Sam zit, dus ook haar vrienden proberen om Jim zijn herinneringen terug te laten komen.
Hij koos toch wel ff mooi om te blijven afgelopen zondag! Ik was al bang dat hij weg zou gaan en dat ik een paar afleveringen niet naar zijn lekkere koppie kon kijken!
Zag gisteren op de tv, dat volgende week een ander programma kwam ipv Ghost Whisper. Op welk tijdstip gaat het nu dan uitgezonden worden?
ik downloads ze van het internet vind het iritant dat ze elke x een aflevering laten zien en dan een paar weken weer niet zit nu op aflevering 19 kan niet wachten om hem te kijken