GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMIDDAG hahaha... Enig die Gaston! Ik vind het superrrrr! duurt veelste kort! En dat stukje van Jos brink... kan nederland nou helemaal niks meer hebben? Come on...!
Hier nog een die de tv-kantine echt heel erg leuk vind. Die gooooeeeedemiddag van Gaston, geweldig gewoon! Dat van Jos Brink vind ik juist wel kunnen en tenslotte heeft de familie en de vriend van Jos ermee ingestemd en denk zeker dat als Jos Brink nog geleefd zou hebben dat hij Carlo geweldig leuk had gevonden.
Vind het erg tegenvallen! er zitten wel leuke typetjes tussen, maar ergerde me bijvoorbeeld juist enorm aan die Gaston! wat irritant zeg!
Fairy ieeuw vind koefnoen juist vreselijk zooo slecht en zooo geen humor. Vanavond gaat ie Horatio weer na doen heb er nu al zin in. Vind niet alles goed maar dat kan ook niet. En Joran en Peter R doet ie ook vanaaf geloof ik ben benieuwd.
ik vind dat hij Peter R de vries wel goed nadoet .. alleen vond het voor de rest vanavond nou niet echt fantastisch ofzo.. 1e afleveringen kon je me echt opvegen niet meer gehad sindsdien
Nou heb me er vanavond ook even aan gewaagd na de lovende berichten hier... maar tis niet mijn ding... Sorrie meiden Maar gelukkig zijn er genoeg andere zenders! Ik heb liever Live en Cooking... Jammer dat dat van de buis gehaald wordt... Voor degenen die het wel leuk vinden: Veel kijkplezier de komende weken!
Ik vond idd dat ie Peter R weer goed na deed en natuurlijk Horatio maar dat stuk had van mij wel langer mogen duren.
Ik had er hoge verwachtingen van, maar valt mij zwaar tegen. Iedere keer die Kim Holland en Joop Braakhekke, daar kan ik echt niet meer om lachen! Ze hadden beter 1 lange uitzending kunnen maken met allemaal typetjes, maar ik vind zelf dat het een beetje eentonig begint te worden. En Carlo doet het ook beter dan Irene (ach ja, ze doet wel haar best) Niet echt mijn ding dus, voor mij had dit programma niet gehoeven...
Ze hebben geluk dat ze tussen de live-show en de uitslag van x-factor uitgezonden worden, anders zou er denk ik helemaal niemand naar kijken.
Had er heel veel van verwacht maar wat vind ik het flauw!! ik krijg nog niet eens een glimlach op mijn gezicht. :s Vind het echt een aanfluiting.
Dat heb ik met Irene Moors, ik vind haar echt niks aan. Vooral als ze Kim Holland na doet vreselijk. Bij Pittige tijden vond ik haar ook al niks aan. Carlo deed Joran echt goed na ook Peter R De Vries, steeds met die Emmy in beeld
ik vind carlo altijd de beste types nadoen.. net als die ene fransman vond ik ook wel grappig ''vienger vienger vienger hier, vienger vienger vienger daar'' carlo was ook altijd het beste in pittige tijden vroeger... ''IK BEN META EN IK BEN EEN MAN'' offe... ''IK BEN LUDO EN IK BEN EEN LUL ''