de TV-kantine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moesje1, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vind het nu wel elke week minder worden en Joop Braakhekke en Kim Holland beginnen mij te irriteren. Ik snap nu wel dat er iemand was die zei dat ze geluk hebben tussen X factor en de uitslag daarvan te zitten...

Wel vond ik dat het na gespeelde stuk van X Factor erg goed gedaan was (behalve Gordon) heb me wel kapot gelachen :)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja vond ik ook erg goed, vooral Eric! hahaha
    de rest is zwaar irritant, van mij mag X-factor wel weer beginnen :D

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik vond het deze week wel weer leuker dan vorige week.. ik vind dat hij ali b goed nadoet!

en die joop braakhekke en kim holland ga ik me idd ook een beetje aan irriteren.. ze zouden eigenlijk elke week met nieuwe mensen moeten komen .. :D

vinden jullie trouwens ook dat irene moors altijd een beetje dezelfde types heeft? ze zijn gewoon altijd irene moors/kim holland-achtig.. carlo zie je gewoon met elk karakter/stem/make-up dat het iemand anders is.. maar bij irene moors heb ik altijd even moeite met het herkennen van de persoon die ze nadoet!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Daydreamy idd wij vonden hem Eric ook zo goed na doen!!

@Moesje ja ze hadden idd beter elke week nieuwe types kunnen doen dat was leuker geweest. Irene en Carlo hadden ook al toegegeven dat Irene minder goed was kwa types na doen, het was ook sowieso meer Carlo zn ding,hadden ze op tv verteld.
    Ik vond trouwens wel dat ze Stacey en Angela Groothuizen gisteren geweldig na heeft gedaan, maar idd Kim Holland en bijv die irritante Borsato vrouw en Wilma Nanninga zijn mega irritant...

5. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het wel super om te zien.

6. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Ik vind ze beide geweldig!
    Elke vrijdagavond toveren ze weer een lach op mijn gezicht, ze zijn echt supergoed hoor!
    Okay, het ene typetje spreekt misschien wat minder aan dan het andere, maar toch doen ze het goed.
    Carlo en Irene ga zo door!

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vond dat ze Stacey ook goed na deden. Net zo irritant en sloom als in het echt, haha

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja das waar! hahaha :)

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid