Gordon was hilarisch Vond idd the Nanny zelf echt slecht Nils ook Mari vond ik niet zo, vindt Maik de Boer leuker
Vind het wel knap dat ze mensen zo goed na kunnen doen. Maar vind het echt een vreselijk programma, echt nivo 0.
Ik vond Jolanthe niet zo leuk... vooral de manier van praten en doen vond ik er niet op lijken.. Verder vind ik die 2 gewoon TOP!
Vind het knap hoe ze het doen. De gelijkenis is soms echt treffend. Maar het lukt me niet om zo lang te kijken. Want eigenlijk vind ik het een tenenkrommend programma.
Ik vind het een erg grappig programma , even een half uurtje dom tv kijken Ik vond de laatste aflevering niet zo leuk! ik vind PEter R de vries ook geweldig gedaan en Patricia Paay
Heerlijk om naar te kijken, lig elke keer helemaal dubbel.. Shalali, moest zo lachen om die stem hoe ze dat zong. Rene froger vind ik wel erg irritant, maar ja dat is ie ook haha. Ow en die Nanny, super!
ik vind de imitatie van Pia Douwes een beetje mislukt. Ze lijkt veel meer op Heleen van Rooijen met die nare stem
Ik vind het niet zo leuk meer. De helft is errug slecht geimmiteerd... Ook heb ik het idee dat ze al die Engelse shows na doen omdat ze dat zelf leuk vinden en waarschijnlijk al heel lang willen, alleen nooit gelegenheid voor gehad hebben. Ik denk dat half NL het niet echt leuk vindt en liever wat anders zien..