De tweede komt eraan!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door aggy, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @mamamooimeisje, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! En idd wat heb je nog veel gedaan die dag! Geniet er lekker van meid!

@krabbeke, jij ook wachten op wat komen gaat! Spannend!

@hier, vandaag 37 weken, kraambed net gearriveerd dus het kan komen!;)

2. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag uitgerekend. Maar tjonge wat een week heb ik gehad. Kleine man is dinsdag ziek geworden, overgeven en diarree. het wisselde elkaar wel per dag af dus het ging nog wel redelijk. Vrijdag dachten we de goede kant op te gaan maar gisterochtend was het waterdunne poepluiers en hij hield geen slok water binnen. Hij wilde de hele tijd drinken maar na 5 min. weer spugen, zo zielig :(
    De HAP gebeld en we moesten langskomen. T. kon gelijk blijven, we waren er op tijd bij, hij zat tegen uitdroging aan. Gisteren opgenomen op de kinderafdeling en een neussonde met ors gehad. Gelukkig gaat het weer stukken beter en mag hij straks naar huis. Zijn ontbijt en fruit is erin gebleven en straks mag de sonde eruit en dan lekker naar huis. ik vannacht bij hem gebleven maar ik dacht echt dat de bevalling begonnen was. Puur stress want nu is het weer rustig, maar de ene na de andere harde buik volgde elkaar op en die deden zeer!. Dacht echt: neee, niet nu...

Nu hopen dat alles goed blijft gaan en dat ik weer rustig thuis af kan wachten wanneer het echt begint.

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Krabbeke,
    jemig wat zeer vervelend en sneu zeg. Gelukkig gaat het nu weer beter. Hopelijk blijft ze gaan. Heel veel succes en op naar een goede bevalling.
    Liefsriv

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Krabbeke wat een toestand zeg zo in de laatste weekjes! Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Ook hier een ziekenboeg! Dochter vorige week begonnen met hoge koorts en etterige oogjes. Nu met ab knapt het wat op. Maar ook ik ben aan de beurt, lig in bed met flinke keelpijn en volle holten auw auw! Ome dok geeft me er niks voor, griep en dus uitzieken! Bah niks aan zo. Heb al 2 nachten weinig tot niet geslapen!

5. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nu eerst even jullie vertellen dat afgelopen zondagnacht (28-4) om 00.20 uur onze tweede zoon is geboren! Het begon zaterdag ochtend rond 05.00u. Het waren wat lichte weeën en erg onregelmatig. Na 08.00 uur werd het minder en verloor ik onder de douche de slijmprop. Het kon nog alle kanten op gaan dus en ik verwachte er niet veel van. De hele dag wat gerommel maar tegen 17.00u werd het wat serieuzer. Onze zoon voor de zekerheid maar naar opa en oma gebracht om te logeren. Vanaf een uur of 8 werd het heftiger en al snel flinke weeën om de 5 min. De verloskundige gebeld en die kwam om 22u. ik had 4 cm en we mochten door naar het ziekenhuis. Daar waren we om 23 uur op de verloskamer ik had nog steeds 4 cm en heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken. En toen ging het hard! om iets over twaalven had ik 10 cm en mocht ik gaan persen. Alleen lukte dat voor mijn gevoel nog niet echt en heb ik het nog een 10 min. uit gepuft ;). Na 3 keer persen is uiteindelijk heel snel de kleine man geboren. Het gaat erg goed met hem, het is een rustig en tevreden mannetje. Met mij gaat het ook erg goed alleen heb ik de bevalling wel even moeten verwerken. Was er een beetje ondersteboven van, het was zo heftig en snel :)
    Net geen koningsdagkind maar voor ons toch een kroonjuweel :D

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    krabbeke gefeliciteerd!!!
    snelle bevalling hoor! Lekker genieten nu :D

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Krabbeke gefeliciteerd!!

(Lees af en toe toch nog stiekem mee ;))

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @krabbeke, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed gegaan is! Lekker genieten nu!

@sanjor, ik miste je al!

@hier, sinds eergisteren wat licht bloedverlies en flink slijmverlies! De harde buiken worden steeds pijnlijker dus denk niet dat het hier nog lang duurt!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @aggy; ja was ff weg hier ;) haha.
    Jij bent gewoon bijna uitgerekend!! :D
    Spannend meis! Succes met de laatste loodjeS!

Kletsen jullie hier nog actief?

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Afgelopen vrijdagavond bevallen van een prachtig meisje! Snelle bevalling maar alles is goed gegaan! We genieten volop!

Is er nog meer babynieuws?

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Gefeliciteerd Aggy!!!

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gefeliciteerd meis!!! Nu lekker genieten!!

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Even nog een berichtje voor jou hoor Sanjor ;)

't IS hier idd een beetje stil, maar ik hou het ook allemaal niet meer zo goed bij. Ben steeds moe, last van mijn banden en harde buiken mijn humeur en stress... haha even klagen. Ik lees wel mee op het forum, reageer minder als dat ik zou willen doen ;)

Maar wat grappig dat we zo weinig schelen!
    Bij het vorige topic waren we een van de laatsten die zwanger waren.. wel grappig dat we nu zo weinig van elkaar schelen ;)

Zal mijn buik ook toevoegen ;)

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haiiii pleak!

Wauw!!!! Super mooie buik!!

Ja idd.. Ik kletste in het begin ook niet meer mee omdat ik zo moe was en misselijk.. Maar gaat sinds een aantal weken steeds beter gelukkig :)
    Ik klets nu bij september buikjes mee.. Als je het leuk vindt kan je daar ook mee kletsen! De groep is niet zo super groot.. Zijn afgelopen dagen wel wat dames bij gekomen...

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    aggy gefeliciteerd met jullie kindje.
    Helemaal geweldig.
    Hier afgelopen week heel hard op mijn buik gevallen, knieeen kapot. Toen afgelopen vrijdag doordat ik te druk had gedaan, hele erge weeen gehad. Ik weet nu weer hoe dat voelt. Moest verplicht het hele weekend rustig aandoen. Gaat nu goed. Vandaag alweer 28 weken zwanger. het gaat veelste snel.

Liefs van riv

Bijgevoegde bestanden:

16. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    he aggy, gefeliciteerd met jullie dochter!

en de rest...nog even geduld :) Geniet ervan, je kraamweek is voorbij voor je het weet :(

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wow riv!!! Dat is schrikken!!! Gelukkig dat het nu beter gaat.
    Hoe kan je op je buik zijn gevallen?

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Enne mooie buik riv!

Deel Deze Pagina