Hahaha heel herkenbaar!! Ik denk dat ik alle mogelijke symptomen al een keer gehad heb en heb opgezocht
Ik ben zelfs zó erg dat ik 'verkouden tijdens innesteling' ga googelen. Ik moet echt afleiding hebben. Het stomme is dat hier in de gang een schilder bezig is en ik echt zit te wachten tot ik de boel een beetje kan schoonmaken. In die tussentijd kan ik niets doen want ik ben veel te bang dat hij zomaar de deur hier open doen en onze kat naar buiten gaat. Ik denk dat hij dan serieus wegloopt of iemand 'm mee neemt
Oh meiden, wat verschrikkelijk herkenbaar toch! Ik lag gisteren echt net in bed toen ik ontzettende kramp in mijn darmen kreeg. Ik moest er echt uit en heb een tijd op de wc gezeten. En wat google ik vanmorgen? 'Darmkrampen tijdens innesteling'. Het slaat echt helemaal nergens op dat symptoomgezoek. Ik moet ook afleiding hebben. Vorige week is dat me aardig gelukt, maar de komende dagen heb ik nog weinig op de planning staan. Op mijn werk is ook geen ruk te doen maar ik moet wel aanwezig zijn. Dat helpt ook niet echt om mijn gedachten te verzetten.
Ja qua werk wacht ik ook op respons van een aantal collega's waardoor ik nu niéts kan doen. Daarom ben ik ook zo rap met antwoorden steeds. En ik ben een manier aan het vinden om mijn voeten wat warmer te krijgen. Die blijven ijsblokken ondanks thermosokken en wollen sloffen (ik slaap er zelfs mee maar toch, IJSKOUD). Ik wil het bijna gaan googelen.. D)
Zal ik heel gênant mijn laatste zoekgeschiedenis van Google overtypen? Doe ik alleen als jullie volgen..
En ik heb nog 100.000 dingen te doen maar ben mega-moe van het seizoen wat maar door- en door blijft sijpelen. Nou ja. Als zzp-er mag je niet klagen he.. Voor de laatste zoekgeschiedenis zou ik even op de laptop moeten kijken zometeen. Ik doe mee hoor!
'koude voeten voor nod' 'kouden voeten innesteling' 'innesteling verkouden' 'verkouden tijdens innesteling' 'grieperig innesteling' 'loopneus voor nod' 'geen symptomen voor nod' (voor de verandering haha) '9 dpo' '9 dpo geen afscheiding' '8dpo' 'geen symptomen wel zwanger' 'no symptoms pregnant' 'early pregnancy symptoms' Hoezo bored?
Hahaha!! komt ie: - zwanger pijnlijke borsten - innesteling aantal dagen na ovulatie - pregnyl positieve test - innesteling 4 dpo - kruidvat 2v5 3 dagen voor nod - zwangerschapssymptomen krampen - menstruatiekramp 4 dpo - begin zwangerschap krampen - zeer vroege innesteling (heb zelfs mijn dromen gegoogeld haha) Hoezo obsessed
Uh, zal ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn zoekgeschiedenis regelmatig verwijder omdat ik het stom vind dat ik zoveel dingen opzoek? Even kijken wat er nu nog instaat; 'diarree innesteling' 'darmkrampen tijdens innesteling' '8 dpo geen symptomen' '6 dagen na iui' '6 dpo geen symptomen' '4 dagen na bevruchting' 'maca zwanger worden' 'q10 zwanger worden' 'magnesium zwanger worden' 'koude baarmoeder'
Hahaha, ik heb het helemaal gelezen en moest zó lachen! En al helemaal omdat iedereen begon met: "ik merk echt helemaal niks" en vervolgens een toch hele lijst met symptomen opsomde! 😂 Maar ik mag niks zeggen, ik ben net zo erg. Gelukkig ben ik niet de enige.
oh wat heerlijk om te lezen!! Zoooooooo herkenbaar. Al die sites waarvan de link inmiddels paars is omdat ik hem al gelezen heb. En dat je dan met al die verschillende zoektermen toch steeds weer bij dezelfde sites uitkomt
*breekte even in* Oww inderdaad zo ontzettend herkenbaar.... Maar dames misschien een opsteker, vandaag 7 weken zwanger van een tweeling en wel geteld 1 dag misselijk geweest voor testdatum. Verder nergens last van.. Sterkte nog even met deze helse weken..
Haha, natuurlijk zijn het niet echt symptomen Je hoopt dat het een symptoom is, maar dat is helemaal niet zo. In mijn geval met mijn darmkrampen; ik heb prikkelbare darmen en ben echt wel wat gewend dus het is best gek om nu ineens te hopen/denken dat het een symptoom is.
@Jane, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een tweeling, wow, wat bijzonder! Jij hebt ook een hele weg af moet leggen, doet me goed te zien dat alles nog mogelijk is
Jane, nou dat geeft weer een beetje moed haha. Hier inmiddels 10 dpo en nog steeds niets.. Ja mijn voeten zijn nog steeds ijsblokken. Erg irritant. Verkoudheid lijkt ietsje meer los te komen dus dat is mooi! maar laat ik maar niet te hard roepen want straks komt het in alle hevigheid weer terug haha!
Hier 9 dpo en ook nog niets. Mijn borsten zijn bijna niet gevoelig meer en mijn tepels helemaal niet meer.