Stom dat dat meteen weer begint te kriebelen he Zelf denk ik er ook geregeld aan maar je weet in je achterhoofd dat je kindje nog zo klein is....
Vlak na de bevalling van Serjenka was ik behoorlijk voldaan en dacht ik, aan eentje heb ik genoeg. Maar na een week of 6 is het weer serieus beginnen kriebelen en het wordt alleen maar erger. Ik besef maar al te goed, als de natuur ons gunstig gezind is, dat het nog behoorlijk zwaar zal worden, maar heb het er voor over. Vind het zalig om mama te zijn en me te moeten ontfermen over zo'n wondertje. Het maakt m'n geluk alleen maar completer. En nu m'n vriend er ook voor wil gaan voel ik me helemaal super.
Ja herken de kriebels heel goed Zelf hebben we een enorme zware bevalling gehad en tijdens de weeën zei ik al NOOIT MEER. Maar na een paar weekjes had ik inderdaad alweer kriebels. Ik mis mijn buik echt Mijn mannetje heeft echt zo moeten afzien met de bevalling (duurde 5 dagen) dat ie nog steeds volhoudt dat er geen 2e meer komt. Maar hoop dat ie snel op andere gedachten komt. Annemarie en Kathy heel veel succes en dat de natuur maar snel zijn werk gaat doen
Ik ben bevallen via een keizersnede, die al bij al heel goed verlopen is, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb. Het was een geplande keizersnede, heb dus niks van weeën gehad ofzo. Ben 's ochtends om 6u30 binnengegaan en om 8u12 was onze meid er al. Dat gevoel van iets te hebben gemist gaat gewoon niet weg, want ik keek erg uit naar een gewone bevalling. Hoe raar het ook mag klinken. Die buik mis ik ook hoor, vond het gewoon zalig om dat leventje in m'n buik te voelen. Hij is ook nooit echt superdik geweest, dus hij heeft me ook weinig tot geen last bezorgd. Voor zo'n zwangerschap zou ik onmiddelijk terug tekenen,maar dan wel zonder keizersnede. M'n mannetje wou ook eerst nog langer wachten voor een tweede, maar uiteindelijk heeft hij toch toegegeven, mss dat de jouwe dat ook wel doet.
Ja kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je wat hebt gemist. Hoop voor je dat bij een 2e zwangerschap je op een gewone manier mag bevallen (al zijn die weeën ook niet altijd leuk ). Hoop dat mijn mannetje zich gaat bedenken. In de tussentijd geniet ik lekker van onze kleine meid. Heel veel succes!
Wij wilden al meteen de tweede, maar de situatie is momenteel niet zodanig dat het handig is. Noodgedwongen wachten we dus nog maar even. Hind is overigens bijna 10 maanden oud.
vertel is meiden ... Ik ben nl ook wer zwanger van de 2e. Britt is nu 6 mnd en ikben nu 3 mnd zwanger. Ik heb het in de eerste paar weken wel zwaar gehad .. veel moe en misselijk .. maar nu gaat het allemaal lekker .. maar ben benieuwd hoe jullie het hebben ervaren eigenlijk
Mijn zoontje was 1,5 jaar toen ik zwanger raakte. Ieder heeft zijn eigen redenen en ook ik. Omdat ik last van bekkeninstabiliteit heb, leek het ons handig om te wachten totdat de kleine een beetje zelfstandig was met lopen of trappen lopen (we hebben een drive in woning dus veel trappen). En we wilden toch wel haast maken omdat we inderdaad toch niet meer de jongsten zijn en dan hebben ze ook een speelkameraadje aan elkaar en kunnen ze lekker veel ruzien .