hoi meiden. we waren al een tijdje er over eens dat ons dochtertje de naam Emily zal krijgen. maar nu begin ik toch te twijfelen. ik vind de naam Fay ook zo mooi. wat vinden jullie van deze namen?
Zelf vind ik Fay leuker dan Emily (die vind ik een beetje tuttig), maar ik vrees dat je toch zelf de keuze moet maken Succes!
Ik denk dat heel veel zwangeren dit hebben, en ja............ hormonen!! Ik had het zelf ook heel erg, en ben achteraf heel blij dat we gewoon bij de eerst gekozen naam gehouden hebben. Ik denk dat je het gewoon bij de eerste naam houden, dit was niet voor niks DE naam voor jullie!! Succes!!
OW niet twijfelen! Emily is zo mooi!! Een klassieke naam en ik vind hem niet tuttig! Ik ken twee Emily's die alles behalve tuttig zijn.
Emily is veel mooier! En bovendien had je daar toch al voor gekozen , lekker genieten van je hormonen zonder dat ze de draak met je steken haha!
Ook ik heb last gehad van die hormonen, en zijn we uiteindelijk voor die andere naam gegaan. Ik kan nu niet zeggen dat ik echt spijt heb, maar de 'andere naam' speelt nog wel vaak door mijn hoofd.. Ik zou dus zeggen, ga voor Emily. Wat ik overigens ook een prachtige naam vind!
Niet twijfelen! Anders blijft straks als je kindje Fay heet dat je toch denkt 'ze had ook Emily kunnen heten' Emily is een hele mooie naam dus ik zeg gewoon doen!
Ik vind ze allebei erg mooi, maar ik zou dan Emily kiezen. Fay is tegenwoordig zo'n populaire naam. Succes met kiezen!
Ik herken me in je verhaal. Ik/we hadden dat ook bij de geboorte van ons eerste zoontje. We hadden het conceptkaartje al in huis en hebben toen de naam toch nog veranderd. De eerste naam speelt inderdaad nog weleens door m'n hoofd ... Ik heb geen echte voorkeur voor Emily of Fay, dus op dat punt kan ik je niet adviseren ...
Het hangt er ook van af wat haar achternaam is en hoe jullie heten, maar zonder dat te weten: Emily vind ik mooier en het is je eerste keuze, dus daar zou ik voor gaan.
Beide leuke namen, Fay hoor je momenteel wel veel vaker, ik werk in de kinderopvang en heb er de afgelopen jaren zeker zo'n 5 gehad tegenover 1 emily. Ik noemde de emily op mijn groep trouwens altijd Emmy, ook een schattige naam vind ik
bedankt voor de reacties meiden. de twijfel is er nog wel maar toch weer wat minder. emily blijft haar naar, eigelijk zijn we het daar al tijden over eens. alleen kom je steeds namen tegen waarvan je denkt. dat is ook wel mooi maar volledige naam word trouwens: Emily Carolina Riana de Jong (roepnaam: Emily)
Ik zou voor Emily gaan, Fay hoor je hier in de omgeving erg veel. Oh maar ik lees dat jullie er al uit zijn, lekker gevoel of niet?