vraagje geslacht tijdens pret-echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by tam24, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tam24

tam24 Lid

Mar 19, 2008
    61
    0
    0
    Hoi dames, ik heb al eens eerder hier gepost. Wij hebben rond de 27 weken een pret-echo laten maken. Wij gaven aan dat we het geslacht niet wilden weten...maar nou ben ik zo nieuwsgierig geweest om de dvd af te spelen en goed te kijken en nou zie ik gewoon een paar keer tussen de beentjes 3 of 4 streepjes zitten. Zij heeft een aantal keer de beentjes opgemeten...nu denk ik dus dat we een meisje krijgen, maar wat ik niet begrijp is waarom je toch goed tussen de benen kunt kijken. Ook zei de echoscopiste dat zij wel heeft gekeken wat het wordt om ook afwijkingen aan de geslachtsorganen uit te sluiten....doet de echoscopiste dit altijd? Wij moesten overigens wel tekenen vantevoren dat mochten er bepaalde afwijkingen aan het licht komen zij de vk in mag lichten.

Groetjes

2. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Wij wilden het bij onze eerste ook niet weten. En rond de 20 weken hadden we toen ook een pretecho laten maken en jawel...thuis nogmaals de video bekeken en ook ik zag meteen tussen de beentjes 2 streepjes tijdens het opmeten van de beentjes; heel duidelijk. Maar ik had zoiets van wat voor verstand heb ik er nu van en ben er niet helemaal 100% van uit gegaan dat het een meisje zou zijn. Maar ... er kwam inderdaad een echte meid uit! Toch goed gezien dus! Ik weet wel dat ze standaard even het hoofdje opmeten en de bovenbenen, maar of ze ook naar het geslacht kijken of dat goed eruit ziet..geen idee of dat standaard is.

Share This Page