Eindelijk morgen is het zover en dan hopen we eindelijk dat kloppende hartje te zien, waar we al zo lang van dromen! De eerste echo was al prachtig, maar morgen moet het gebeuren. Ik ben supernerveus, want stel dat het alweer mis is? Ik heb bijna het gevoel alsof ons leven ervan afhangt, want ik ben bang dat ik weer een miskraam niet aan zou kunnen. Het moet gewoon en ik heb er een goed gevoel over! Het gaat een hele lange dag en nacht worden ben ik bang.... edit: wat een nutteloos bericht eigenlijk. Het is niet eens een vraag, maar moet even de zenuwen van me afschrijven
Heb je eigenlijk met 1 van je eerdere zwangerschappen ooit een kloppend hartje gezien? En heb je lekker afleiding vandaag? Nog iets leuks te doen ofzo? X Cin
Nee we hebben nog nooit een kloppend hartje gezien. Op alle echo's die we tot nu toe hebben gehad, liep de foetus altijd achter in groei of had een rare vorm etc. Zelfs bij de miskraam van tien weken was het vruchtje al lang gestopt met groeien. Ik denk dus dat er bij ons uberhaupt nog nooit een hartje heeft geklopt. Als er morgen wel een knipperlichtje te zien is, is dat wel een feestje waard! Vandaag ga ik me bezig houden met thuiswerken en misselijk zijn Morgenochtend zijn we al om 8u45 aan de beurt gelukkig!
Oh wat zou het dan heerlijk zijn om morgen een kleine knipperlichtje te zien! Nouja, ik ga niet meer zeggen dat ik voor je duim want dat weet je nou wel haha. Tips heb je vast niet meer nodig na al je eerdere spannende echo's maar toch: lekker druk bezig zijn vandaag. Gaat de dag snel en heb je kans toch uit vermoeidheid nog een klein beetje te slapen vanacht. Wat fijn dat je gelijk in de ochtend kan!
heel veel sucses bij de echo morgen wat zou het julie gegunt zijn zeg,van harte natuurlijk kop op,nog een nachie slapen
oeh wat killing nog een dag wachten. kan me je zenuwen zooo voorstellen. hoop echt dat je morgen een mooi hartje ziet kloppen...hoe gaaf zou dat zijn! Succes!
dank je wel meiden! Ik heb net een uit de hand gelopen middagdutje van drie uur gedaan. Zo vliegt de tijd wel voorbij En mijn manneke loopt toch een partij te stressen Hij heeft net vrij genomen, omdat hij zich niet meer kan concentreren en vraagt nu de hele tijd aan me of het wel goed met me gaat
Nou meid ik kan het me zo goed voorstellen dat je gek van de zenuwen word. Ik ga heel hard voor jullie duimen en een glaasje alcohol vrije champie open gooien als het een mooie echo is.
ls het goed is gaat hier morgen ook de jip & janneke champ knallen! @mamakitty jij nog succes met de laatste loodjes!
Hoi Trees, Wat leuk dat je weer zwanger bent! En fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Dat moet dan toch wel goed komen zou ik zeggen.... Ik ga heel hard voor je duimen! Succes morgen!
Hey Trees, Ik heb je eerdere topics stilletjes gevolgd en duim echt giga voor je mee dat je nu eindelijk bij de gelukkigen mag horen en dat je morgen je langverwachte knipperlichtje gaat zien! Heel veel succes!
Trees, ik duim voor een super knipperend pixeltje op het scherm hoor! Zal aan je denken! Heel veel succes!
We gaan zo de deur uit na een zeer slapeloze nacht. Dit is echt werkelijk het meest enge en stressvolle moment in mijn lijf en ik heb nogal wat enge dingen gedaan in mijn leven Over een uur zullen we het weten en hopelijk heeft al dat geduim van jullie geholpen!