Hallo, Wanneer kan ik het beste testen: 's morgens lijkt me duidelijk. Maar hoe lang moet je wachten? Een vriendin van mij zei dat je beter kon wachten tot 10 dagen over tijd. Alvast bedankt!
Je hoeft niet 'smorgens te testen. Tijdstip van de dag maakt niet meer uit. Ik heb op 1 dag overtijd getest en had een streep. Sommigen hebben hem soms al voor hun NOD. Ligt aan de HCG waarde die je op dat moment in je hebt. En als je zwanger bent dan gaat dat heel snel omhoog. Dus gewoon testen als je overtijd bent, is het negatief en je wordt niet ongesteld... later nog een keer testen. Negatief hoeft niet altijd negatief te zijn. Geen bloed geeft moed!
Aan jouw onderschrift te zien zou ik een gokje wagen! Want het is niet zeker dat je een cyclus van 35 weer zult hebben deze maand en als je van 28 uit gaat ben je al meerdere dagen overtijd! Succes! Ben benieuwd!
Dan moet ik maar een grote hoop moed bij elkaar rapen....vorige keer (uitgaan van 28 dagen cyclus) bijna een week over tijd... test gedaan negatief....ik durf niet te testen...ik denk dat ik maar wacht tot maandag.
Maar dan ga je toch vol zenuwen het weekend in? Ik zou gewoon testen! Als het positief is heb je lekker het weekend vrij om er van te genieten en als de test negatief is weet je ook waar je aan toe bent toch?
Dat is ook wel zo....maar als de test negatief is.... en ik word nog steeds niet ongi... moet ik weer een test doen over een paar dagen en daar word ik helemaal krank jorum van.
Maar dan is de teleurstelling misschien minder groot dan als je het hele weekend in de kriebels zit! Heb trouwens een voorgevoel dat je wel zwnager bent! Heb je ook al vage klachten? Je kunt ook testen via deze site bestellen, is minder duur! Zie aan mijn onderschrift, ik heb vorige cyclus ook wel 5 testen erdoorheen gejaagd! haha! Dus dan scheelt het een hoop!
Ben alleen heel erg moe al 2 weken. Over een uur komt mijn hubbie naar huis...anders haal ik morgen een test.....durf gewoon niet te testen......
een gyn zal je altijd adviseren om een week nadat je je menstruatie vewachte er een zwangerschapstest tegenaan te gooien dit omdat ze zeggen dat het zeker in het prille begin in 33% van de zwangerschappen (cq bevruchte eitjes) nog al eens misgaat..... maar met de meeste testen kun je al vanaf 4 dgn voor je nod testen of het slim is, is nog maar de vraag, want wat ik al zei er bestaat een grote kans dat als je (te) vroeg test jij denkt zwanger te zijn maar je alsnog ongesteld wordt omdat het eitje afgestoten is.... die van cb kun je doen vanaf de dag dat je je mentruatie verwacht omdat deze meer hcg nodig heeft wil deze dat opmerken... kortom vanaf de 1e dag dat je overtijd bent kun je er een zwangerschapstest tegenaan gooien maar houd er rekening mee dat het in veel gevallen niet altijd tot een zwangerschap leid.... liefs smoekie
Ik ga maar even liggen....word er gek van.....hongergevoel...terwijl ik de hele tijd eet en misselijk met vlagen.....buikgriepje? Tot vanavond...
Ik herken het helemaal! Aan de ene kant wil ik ook graag testen, maar aan de andere kant baal ik dan wel weer als het negatief is en ik word niet ongi. Ik heb zaterdag getest en toen was het negatief. Maar dat is dus al bijna een week geleden. Ik heb ook dezelfde symptomen als jij en ik hou mezelf ook voor dat het een buikgriepje kan zijn; ook misselijk met vlagen, steeds misselijk door de honger (zo voelt het) terwijl ik net gegeten heb. Rare krampjes in mijn buik en zo..
Het is echt erg... maar ik ben echt bang dat als ik nu ga testen dat het negatief is ( ik zal wel niet te enige zijn die bang is om te testen) en dat ik dan nog een aantal dagen moet wachten.... tot ongi komt of niet.....die van kruidvat zijn goed....of niet?
arrggghhhhhh... word gek. Ik weet dat ik lastig ben. Kijk bij google over zwangerschaptesten en er staat dat kruidvat niet te vertrouwen is en dan cb weer niet, snap er niks meer van. welk is nou wel goed...ok, weet dat ze van deze site goed zijn maar wou morgen ene halen. Please help me!
Die van Kruidvat zijn gevoelig (20 eenheden). En - in mijn geval - wel betrouwbaar gebleken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen die te vroeg testen met Kruidvat vals positief kunnen testen, wat Smoekie ook zei, omdat het bevruchte eicelletje al ten gronde is gegaan. Maar als je 1 dag na je vermoedelijke menstruatiedatum positief test, dan mag je ervan uitgaan dat je zwanger bent. CB heeft iets meer hCG nodig (25 eenheden), maar wordt over het algemeen ook als zeer betrouwbaar gewaardeerd. Vaak hoor ik dat vrouwen daar iets later positief mee kunnen testen.
Nou meid, dan gaan we toch gezellig samen testen op maandag? Vandaag is mijn NOD, maar durf dit ook morgen nog niet te doen. Misschien heb ik toevallig nu n andere cycluslengte? Ik ben benieuwd en hoop dat we samen zwanger zullen zijn. Liefs
zo ik denk dat ik maar wat testjes ga bestellen....mij is het misselijk, en vooral voor en na het eten. ik ga bijna over mijn nek. heb wel iets van steken in mijn onder lijf. het is heel raar.
arrrggghhhh....alweer een honger gevoel. ik blijf bezig met eten. Ff en boterham naar binnen werken en dan ga ik even met de hond wandelen. tot laters