De uitzet bij elkaar sparen.. Hoe deden jullie dat..?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1986Lynn, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik heb op mijn 16e verjaardag een dekenkist gekregen (mijn zus ook) en daarin zijn we linnengoed gaan sparen.. als ik jarig was of met sinterklaas, vroeg ik ook spullen voor de uitzet en als ik wat tegenkwam in de aanbieding dan kocht ik het.
    Kocht sowieso neutrale spullen, want dan kon het ook niet tegenvallen :p

Toen we trouwden hebben we van het geld wat we kregen een nieuw bed gekocht en ons spaargeld hebben we meubels van gekocht zodra we de sleutel van ons huis kregen :)

2. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had al vanaf mijn 16de verkering met mijn man! Toen we wat ouder werden en we toch niks meer wisten te varagen voor onze verjaardagen (is nu ook weer elk jaar moeilijk), gingen we uitzet spullen vragen! Mijn vader had een eigen zaak en daar konden we beneden in de kelder onze spullen opslaan. Volgens mij hebben we dat gespaard van in totaal 4 verjaardagen (van ons beide 2x) en 2x kerst en 2x sinterklaas.

En toen het eenmaal zo ver was, was dat echt super leuk om alles weer uit te pakken!! En we hadden echt een hoop hoor!!

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ging op mijn 17e op mijzelf wonen en had nog niets gespaard.
    ik heb de uitzet betaald van mijn loon..beetje bij beetje..dus ook veel bij de kringloop enzo...nee was niet de meest ideale start.;)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier heb ik bijna niets gekocht :) Mijn oma en mijn moeder (en vaak nog andere familieleden en goede kennissen) spaarden veel dingen voor de uitzet. Echt merkspullen van tefal enz.. Gebruik het nu nog :D Handdoeken, servies enz,, alles heb ik hier nu. Teon wij samen gingen wonen had mijn vriend al wat meubels die hebben wij daarna verkocht en nu nieuwe gekocht. Wasmachine,droger enz.. ook nieuw gekregen van schoonouders. Enige wat wij nu eens zelf hebben betaald is nieuw dekbedgoed en overtrekken. Dit had ik nog niet nieuw.

Als ik niets had gekregen dan probeerde ik het denk ik te vragen met feestdagen en gewoon sparen en dan steeds beetje bij beetje bij kopen :)

Deel Deze Pagina