de ultieme handtas

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

De meest mooie tas die ik nu heb is een Chloé.
    Next op mijn verlanglijst is een Mulberry.

2. LovelyDK

Shit wou een fotootje plaatsen maar dat gaat niet via mn tel... Het js iig de Shimmy.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Deze tas heb ik... heerlijk ding

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Deze heb ik ook.. ook erg fijn

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En deze wil ik graag (maar daar zit een wachtlijst en een prijskaart aan)

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Even voor LovelyDK.. de shimmy

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

Oeh, nice! Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen :D
    Die hebben ook mooie tassen ja :) Nu nog de loterij winnen :p

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

gekregen voor mij verjaardag.. de Paul Smith trouwens ook.. ik heb een hele lieve man :D

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

Is hij ook te leen? (je man dan hè) Zal goed voor hem zorgen :D:cool:

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahaha, hij kan ook heel goed poetsen (en is NU aan het strijken!)... niet te leen dus.. sorry! :D

11. LovelyDK

Aaaah je plaatjes doen het niet op mijn tel cygnet, welke zijn het? Behalve de shimmy dan, die kan ik dromen ;)

Ik heb die Chloé Paddington en ondanks dat die zooooo 2006 (ofzoiets?) is kan ik geen afstand doen! Hahaha

12. Evelien1991

24 mei 2011
    60
    0
    0
    Ik heb deze handtas gezien bij een meisje op reis en ik moest hem ook hebben. Ik hou van rood en ik ben er helemaal gek van. Niet goedkoop, maar ik koop niet elk jaar een dure tas :D

13. Anice

Anice Niet meer actief

Ik vind zoveel tassen mooi! Om de paar maanden koop ik een mooie tas erbij maar ik geef ook weer tassen weg als ik ze zat ben. Op het moment heb ik 4 tassen die ik regelmatig gebruik en daar zitten toch al 2 oude tassen bij. Een Burberry van zeker 6 jaar oud en een Valentino. De andere zijn een zwarte Chanel en een bruine Gucci.
    Ik ben nog op zoek naar een bruine Tod's die bij mijn Tod's pumps passen. tot op heden nog niet gevonden. Dus dat is nu voor mij de ultime handtas :)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@LovelyDK: ik heb een Paul Smith en een Burberry.. alletwee niet 2011 maar tijdloos mooi! :)

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik heb er èèn van pip studio,heb m al 2 jaar en gebruik hem elke dag en is nog helemaal als nieuw. echt een super kwaliteitje al zeg ik het zelf!

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Uhh ik haal ze altijd op de markt:p Had laatst een nieuwe nodig, de oude was stuk, en moest voor een simpele markttas 25euro neerleggen... Dat vond ik al duur:D:p
    Dus nee, geen wensen.

17. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een kast vol tassen maar heb de laatste tijd eigenlijk alleen maar deze bij me :D Hij is fijn!

18. LovelyDK

Cygnet zo werkt het vaak :) heb ook een burberry, maar neem hem eigenlijk heel weinig mee... Jammer! Op de een of andere manier combineert hij niet lekker!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eens maar wacht maar tot de winter en ik mijn Burberry trench gekocht heb... ZOOOOOOOOOOOOOOO mooi!!!! :D

20. LovelyDK

Ssssst.... Ik word al groen ;)

Deel Deze Pagina