Oeh, nice! Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen Die hebben ook mooie tassen ja Nu nog de loterij winnen
Aaaah je plaatjes doen het niet op mijn tel cygnet, welke zijn het? Behalve de shimmy dan, die kan ik dromen Ik heb die Chloé Paddington en ondanks dat die zooooo 2006 (ofzoiets?) is kan ik geen afstand doen! Hahaha
Ik heb deze handtas gezien bij een meisje op reis en ik moest hem ook hebben. Ik hou van rood en ik ben er helemaal gek van. Niet goedkoop, maar ik koop niet elk jaar een dure tas
Ik vind zoveel tassen mooi! Om de paar maanden koop ik een mooie tas erbij maar ik geef ook weer tassen weg als ik ze zat ben. Op het moment heb ik 4 tassen die ik regelmatig gebruik en daar zitten toch al 2 oude tassen bij. Een Burberry van zeker 6 jaar oud en een Valentino. De andere zijn een zwarte Chanel en een bruine Gucci. Ik ben nog op zoek naar een bruine Tod's die bij mijn Tod's pumps passen. tot op heden nog niet gevonden. Dus dat is nu voor mij de ultime handtas
Ik heb er èèn van pip studio,heb m al 2 jaar en gebruik hem elke dag en is nog helemaal als nieuw. echt een super kwaliteitje al zeg ik het zelf!
Uhh ik haal ze altijd op de markt Had laatst een nieuwe nodig, de oude was stuk, en moest voor een simpele markttas 25euro neerleggen... Dat vond ik al duur Dus nee, geen wensen.
Cygnet zo werkt het vaak heb ook een burberry, maar neem hem eigenlijk heel weinig mee... Jammer! Op de een of andere manier combineert hij niet lekker!
Eens maar wacht maar tot de winter en ik mijn Burberry trench gekocht heb... ZOOOOOOOOOOOOOOO mooi!!!!