Kunnen jullie eens oordelen of een kleur blauw of paars is? Mijn man vindt het absoluut niet kunnen voor een jongenskamer namelijk, terwijl ik het lavendel/blauw vind... flexa.nl en dan rechtsboven bij zoeken: U0.15.55 Bedankt!
Sorry heb verkeerd geklikt.. of naja niet goed gelezen de kleur vind ik blauw... maar vind paars wel kunnen voor een jongen...
ik vind hem paars grijzig, dus echt blauw of paars noem ik hem niet . Persoonlijk vind ik het geen mooie kleur maar vind wel dat hij prima kan voor een jongenskamer.
Ik vind het ook blauw (en blauw kan natuuuuuurlijk voor een jongen)! Als je op deze site kijkt, zie je dat de kleur ook meer tussen de blauwtinten staat: Kleurenkiezer
Blauw, maar vind de kleur niet heel erg mooi. Iets te somber eerlijk gezegd. Maar het kan zeker op een jongenskamer!
Ik vind het ook lavendelblauw en prima kunnen voor een jongenskamer, maar ik vind ook de kleur iets te 'somber', niet 'fris' genoeg dus ik zou lekker met je man samen een kleur uitkiezen die jullie beiden mooi vinden.
Blauwgrijs, vind ik het eigenlijk meer. Mooie zachte, rustige kleur en ja, prima voor een jongen, hoor! Overigens wees mijn man me nog even op dit weetje: "In Nederland is ongeveer 1 op de 12 mannen kleurenblind" Zou 't daar iets mee te maken hebben...? (grapje!)