Nog Doctor Who fans in de zaal? Hier BBC Doctor Who Anniversary Schedule | The Mary Sue staat het hele schema van documentaires en marathons die uitgezonden zullen worden voor op 23-11 de nieuwe aflevering wordt uitgezonden. Als ik het zo zie heb ik een weekje vrij nodig!!!
Ik ben ook af aan het tellen! Ik vind het alleen jammer dat Rose in de aflevering mee doet. Ik erger me elke keer dood aan haar. Had het nog veel leuker gevonden als Donna erin had meegespeeld
Ja! Donna! Die is geweldig! Rose... nou ja, ze groeide wel heel goed als karakter, maar verder... Amy en Rory, ook een heel goede groei, en veel grappige situaties. Martha, die heb ik nooit echt begrepen. Ja, ze reageerde wel goed op die situatie in het ziekenhuis en zo, maar om haar dan als companion mee te nemen? Aan de andere kant, dat wat zij deed in The Master verhaallijn... petje af! Dat zie ik de anderen dan weer niet doen. En dan nu Clara, nog geen idee wat ik van haar vind. Ja, ze kan de Doctor verbaal goed aan, maar verder? En bijna een nieuwe Doctor! Ik ben begonnen met kijken bij de 9de, alleen de nieuwe serie dus. Het is weer eens wat anders, een wat oudere Doctor.
Ja dat wel, maar wil zoveel kijken! XD The walking dead loop ik achter Sleepy Hollow Reign Doctor Who (heb wel heel veel op dvd gebrand vanaf de 9e Doctor tot de 11e, en dan weet ik niet tot welk seizoen ik heb heb iig genoeg om te kijken nog haha)
Net de special gezien. Zo goed, en veel onverwachte wendingen. Ik heb het opgenomen en zal het zeker nog een keer kijken.
Hier ook, geweldig idd! Kan niet wachten tot kerst Heb ook nog een hand vol doctor who documentaires om te kijken. Vond het ook wel leuk om 10 weer te zien. Snapte jij nou wat er gebeurd is tussen de vorige aflevering en deze? Ik vond de vorige zo cliffhangerig eindigen, had verwacht dat ze daar verder zouden gaan.
Zal nog eens moeten updaten, heb niet meer gekeken sinds amy eruit is. Ga Smith wel erg missen als doctor. Iedereen was altijd maar over tenant bezig maar die vond ik maar niks.
Nooit gekeken maar heb een hoop vrienden die het kijken en er gek op zijn! Ik ben alleen bang dat als ik eenmaal begin ik alles wil zien en met weinig vrije tijd is dat geen goede combinatie . Als ik zou beginnen vanaf waar moet ik dan eigenlijk aan kijken? Helemaal vanaf het begin of is er een punt waar het ook vanaf te doen is?
Ja, ze hebben er best wat tijd tussen laten zitten in de serie zelf. Misschien dat we er later nog een keer achter gaan komen wat er gebeurt is. Het lijkt alsof er maanden verstreken zijn. Nu ik erover nadenk: ze lieten helemaal aan het eind van de aftiteling gister een piepklein clipje zien van de kerstaflevering. Ik heb zo'n vermoeden dat daarin al je vragen beantwoord gaan worden. Want als ik het goed heb, is dat de laatste aflevering met Matt Smith.
Oh, zeker! Ik ben begonnen met de negende doctor. Dus gewoon de 'nieuwe' serie. Ik heb de oude niet gezien en ik weet ook niet of ik dat ga doen. Het acteer werk en zo in die oudere serie is niet echt iets waar ik nu naar zou kunnen kijken. De verhaallijnen en dergelijke kun je overal nalezen.
Ik ben eerst met de 11e doctor begonnen en daarna heb ik vanaf de 9e teruggekeken. Ik vond de eerste aflevering met de 9e doctor niet zo denderend, maar daarna werd het snel beter. Het zijn niet zo veel afleveringen in een seizoen, dus op zich ben je niet heel lang bezig om bij te komen Is echt wel de moeite waard haha
Oh ik had verwacht hier de enige fan te zijn! Haha niet dus Ik ben echt helemaal gek van Doctor who en vond de special ook geweldig! Ik vond de interactie tussen Smith en Tennant echt geweldig en John Hurt deed ook goed mee Ik vond het ook heel tof dat Billy Piper niet Rose speelde, maar dat ze daar een goede draai aan hebben gegeven. k kan niet wachten tot de kerst special! Maar ga Smith wel missen al is 10 mijn favo doctor