Hopelijk zijn sommige ook via upc te huren. Kunnen we thuis een biosc maken met kerst. Lijkt me heerlijk. Onwijs leuk idee om film te kijken met de hele familie zeg. Nooi aangedacht
Ik dacht ook meteen aan The Polar Express. Heerlijke film. Anders Home Alone The Muppet Christmas Carol Frozen (komt binnenkort uit) Edward Scissorhands (hoewel deze denk ik voor kleintjes nog wat te eng is)
Polar Express Nieuwe van Disney -Frozen- lijkt me ook erg geweldig Mickey's kerstfeest en dat soort korte filmpjes Mathilda En van Love Actually krijg ik zelf geen genoeg, daarvoor hoeft het geen kerstmis te zijn
Arthur Christmas (animatiefilm) is echt heel erg leuk voor jong en oud. Wij hebben helemaal dubbel gelegen
Home Alone is altijd leuk Ik heb hem echt al wel 30x gezien en hij blijft grappig Miracle on 34th street is ook leuk! Alleen niet zo voor de kleintjes die geen Engels kunnen. Tis een oude film, dus denk niet dat die er in het Nederlands is.
Ik ga zeker polar expres voorstellen! Ik had er nog nooit van gehoord. Misschien moet ik toch eens iets anders doen dan home alone kijken met kerst haha