wahahaha Ik wou net HOME ALONE roepen! Dus... HOME ALONE! Het liefst allemaal achter elkaar, behalve het laatste deel... dat zuigt nog erger dan een Dyson. Dus HOME ALONE!!
NEEEE! Geen Polar Express... dan moet je aan de kleintjes gaan uitleggen dat de kerstman niet bestaat.... zou ik niet doen. Heb de film hier ook nog tijdig kunnen wegzappen.
ik zou echt voor de polar express gaan die kan echt voor alle leeftijden. home alone durf ik met mijn kids van 6 en 5 nog niet eens aan. Grinch vinden ze ook veel te spannend
Hmmmmm goed punt...al doe ik totaal niet aan de kerstman hier in huis. Ik heb er nooit echt over gesproken eigenlijk.
Met Kerst kan ik maar 1 film bedenken ... The Sound of Music! Of je moet het gaan zoeken in de Pixar-reeks en voor een animatiefilm gaan (Up, Ratatouille, ...).
als je van die houd dan vind je deze ook leuk": bol.com | Search For Santa Paws, The (Op Zoek Naar De Kerstman), Danny Woodburn,... deel 1 en 2 hihi
Dit is ook het eerste wat bij mij op kwam, voor mij de ultieme kerstfilm! Maar hij is niet NL gesproken. Mijn 2e keus zou dan zijn: 'the polar express.... prachtig voor jong en oud!
Voor mij staat The Grinch als favoriete kerstfilm. Deze kan ik 100x afspelen het verveeld me nooit haha The Polar Express is een dromerige mooie film. Home Alone (1 en 2 alleen) blijft te grappig heerlijke film ook! Echte familiefilm: National Lampoons Christmas Vacation. Tip: Met het hele gezin naar kerstfilm - Kerst 2013 | U leest er alles over op Reiskrant.nl van De Telegraaf [Kerst 2013] en Met Make-A-Wish voor euro naar kerstfilm Midden in de Winternacht
Ik mag toch hopen dat je je kinderen niet daadwerkelijk laat geloven dat er een kerstman bestaat pfff Is toch al erg genoeg dat we net moeten doen dat er een Sint bestaat.
ik heb tot nog toe alleen meegelezen hier . Maar wil nu toch reageren hihi. Hier 'bestaat' de kerstman ook niet. Wij gaan toch voor het kerstverhaal . Dus dat scheelt. De polar express hoor ik veel; ik vond dat één van de weinig niet boeiende films, die viel me echt tegen. Misschien moet ik hem nog eens kijken? Home alone (@youngflower): Ik weet nog goed dat mijn neefje van toen 3 die 1e film helemaal versleten heeft - hij kende de hele film uit z'n hoofd en lag continue helemaal dubbel om wat er nu weer met de boeven ging gebeuren - dus ik zou hem zelf zeker durven proberen Zelf zou ik proberen de nieuwe disneyfilm te kijken - maar als dat niet gaat, vind ik happy feet ook wel erg mooi - zeker in de bios!
Hele mooie film staan hier bij. Maar home alone, mogen ze wel eens een jaartje overslaan op tv. Al 10 jaar het zelfde brr kriebels
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus excuses als ik in herhaling val.. Mijn ultieme kerstfilm is heel geschikt voor jong en oud. Een prachtige tekenfilm met mooie muziek en hij duurt slechts een half uurtje: The Snowman. Beter wordt het echt niet wat mij betreft.