Wil echt iets stoms delen....

Discussion in 'De lounge' started by Lexxie, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag heerlijk met mijn kleine meid naar het strandje bij ons in de buurt geweest. Vond het om half 5 wel welletjes, mijn zwangerschap nu verloopt niet heel erg lekker, dus wilde echt weg daar...

Dus ik naar mijn auto, staat deze helemaal ingeparkeerd. Vooruit kon ik niet vanwege een hobbel, achter me stond een auto (welke daar niet mocht staan) naast me een een auto met aanhanger en aan de andere kant dus ook een auto. :x

Kreeg het ondertussen alsmaar warmer, de gedachte dat ik niet weg kon, Pff! Op het terras zeiden wat dames van rond de 75 jaar, meid bel de politie. Dus dit gedaan, maar zij konden niets doen werd gezegd. Ze wilden proberen de eigenaar op te sporen en in contact te komen. Voelde me steeds beroerder worden ondertussen, kreeg wat harde buiken en die warmte deed me niet veel goed. Nogmaals gebeld naar de politie dat ik nu echt weg wilde en dat ik me niet beter ging voelen. Ze zouden eraan komen.

En toen...

Heel gênant, maar binnen 5 minuten politie en ambulance met gillende sirenes.. Er zou een zwangere vrouw in medische nood zijn. :$ Het strandje liep helemaal uit. En ik stond daar gewoon. Dus meteen gezegd dat het niet zo ernstig was. Voelde me wat rot maar het was geen nood!

Wat bleek uiteindelijk... De auto die mijn auto dus belemmerde bleek van die vrouwtjes te zijn die mij eerder adviseerden de politie te bellen. Pff, heb daar dus voor niets zo lang zitten wachten. Die mevrouw kreeg van politie wel een proces verbaal.

Uiteindelijk twee uur nadat ik naar huis wilde kon ik naar huis....
    Heb ik weer?! ;)

2. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfoeee... Lekker daggie!
    Gelukkig reageerden ze wel alert met alle toeters en bellen, hihi!

En wat een stom oud wijf joh ;)

3. chila

chila Niet meer actief

Dat is inderdaad wel heel stom! Dus die vrouwtjes zagen gewoon hoe de situatie was en lieten je gewoon staan?! Belachelijk

4. Jel

Jel Niet meer actief

Haha dat lijkt me zeker genant.
    Wat raar van die vrouwtjes dat ze zelf aanraadden de politie in te schakelen. Hadden ze dan echt niet door dat het hun auto was?

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Pfff balen lexxie!!! Vind het zo ie zo altijd vervelend als je ergens weg wil, dan wil je ook weg heh als je het gehad heb. En nu in jou toestand helemaal. Gênant van die ambulance :). Voel je je weer wat beter?

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Wat een situatie. Niet leuk op het moment supreme natuurlijk maar achteraf wel. Wat een duffe tuthola's :S.

Ben jij weer opgeknapt wel?

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oh help(!), daar sta je dan...;) Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt en hebben die bejaarden er wat van geleerd...:)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nou ja zeg wat een rare taarten zeg! Zeggen dat je de politie moet bellen terwijl 1 van die auto's gewoon van hen was.

Gelukkig goed afgelopen!

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Pfff wat een gedoe! Komt de ambulance aanrijden..... Daardoor voelde je je natuurlijk helemaal beroerd! :) over een tijdje is het natuurlijk wel een grappig vehaal!

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nou ja zeg, belachelijk!!!:$ Wat een stomme oude wijven zeg, is toch niet te geloven:x:x

11. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelde zo gênant toen echt iedereen kwam kijken...
    Zelf inmiddels opgeknapt en lekker met de benen in de lucht op de bank :)

12. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hoe hoog was de boete voor die taarten? :)

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een rare actie van die oudjes, en dat ze haar auto daar parkeert in eerste instantie is ook niet zo logisch..

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Benidorm bastard bitches.....

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die ouwe wijven, want dat zijn ze in dit geval, waren vast te lui om van hun stoel op te gaan staan en hun auto te verplaatsen. Vandaar dat ze maar zeiden dat je de politie maar moest bellen, in de hoop misschien dat je dat niet zou doen, of dat de politie niet zou komen. Zodat jij het erbij zou laten zitten en die wijven dus niet in de benen hoefden. De bejaarden van tegenwoordig :x.....

Net goed dat ze een proces verbaal hebben gekregen.

Maar kan me voorstellen dat je niet zat te wachten op ambulances en politie met toeters en bellen....

16. Aviya

Aviya Niet meer actief

Juist zitten ze te zeuren dat de jeugd en jongeren mensen zo weinig respect hebben voor ouderen...
    Echt respectloos dat ze niet eens zeiden dat ze de auto gingen verplaatsen, weet niet of het goed te zien is dat je zwanger bent, maar het is gewoon belachelijk, en nog de politie bellen ook hiervoor...

Meis fijn dat je je een stuk beter voelt nu, en ik hoop dat die gevallen een dure boete hebben gekregen.

Fijn weekend nog

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Met een beetje pech draaien zij ook nog voor de ambulancekosten op...
    Duur geintje

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee hoe hoog de boete voor hun is. Ben nadat ik mijn gegevens opgevend heb naar huis gegaan... Kreeg op fb al wat berichtjes van mensen die het dus hadden gezien. Ook al die consternatie. Heb een foto gemaakt, zal die morgen ff op laptop zetten, kunnen jullie het zien!
    Pff! Krijg het er gewoon weer warm van, haha!

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Gelukkig voel jij je weer beter!
    Pfff wat een stel truusjes die bejaarde dames! Eigen schuld dat ze nu een boete krijgt! maar kan me goed voorstellen dat jij je effen goed opgelaten voelde.

20. zinzi

zinzi Bekend lid

Jul 22, 2012
    627
    0
    0
    Eigen schuld van die boete hoor! Hadden ze gewoon maar ff die auto moeten verplaatsen!

Maar de oudere van tegenwoordig zijn tegenwoordig geen haar beter dan de 'jeugd van tegenwoordig' waar ze zelf altijd over klagen... Werd gister ook haast omver gefietst door zo iemand op een plek waar je niet eens mag fietsen. En dat is dan maar een klein voorbeeldje.

Share This Page