Hoi, Ik zou, als het aanhoudt, even je longen en luchtwegen laten beluisteren door je huisarts! Dikke kans dat je er komt met codeïne, maar als dit niet het geval is en de hoest aanhoudt kan een middel nodig zijn dat geneest in plaats van onderdrukt. Maar da's aan de arts. Neem niet teveel middeltjes hoor. Zoetigheden en drankjes hebben een reactie in mond en bovenste deel van je keel, als je een luchtweginfectie hebt komt dat natuurlijk (gelukkig) nooit in je luchtpijp terecht. Behalve als ze een slijmoplossende werking hebben, maar volgens mij is dat niet het probleem bij jou! Beterschap hoor!
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus weet niet of het al is genoemd, maar pure olijfolie. Een eetlepel ervan meteen doorslikken. Heeft mij ooit van een vreselijke hoest afgeholpen.
Pfff.. leuk hoor.. gewoon wakker worden als de codeïne is uitgewerkt. En dan moet je nog de hele halve nacht...
Och die tijden heb ik ook zoooo vaak gehad. Misschien al genoemd maar stofzuig even extra de kamer zodat er geen irritatie kan komen vanuit losliggende stof. Overeind slapen helpt iets. Maar vooral, zorg voor goede luchtvochtigheid. Heb je zo'n luchtbevochtiger in huis? Dat bleek hier de oplossing. Sterkte!
Thanks. Helpt idd wel iets. Hier gaat de dyson ook even 2x per dag door de slaapkamer. Een luchtbevochtiger heb ik niet, maar de kamer is wel fris en goed gelucht de hele dag.