De ups en downs van zwanger worden tot moeder zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MiMully, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Bedankt dames. De bv lijkt op gang te komen. Als mijn vriend mijn borst aanraakt, loopt het er meteen uit, dus tsr is er!

En baukje is ook even wezen kijken. Erg leuk om haar eens in het echt te zien.

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Vond het ook erg leuk! En een prachtig mannetje hebben jullie gekregen! Fijn dat de bv nu op gang komt! Vanmorgen de druppels nog op kunnen zuigen met een spuitje? Toch nog een nachtje blijven?

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, gelukkig wel. Deden ze volgens mij nooit, dus weerman geleerd.
    We zijn ondertussen thuis. Slapen zal wel niet veel worden de eerste nacht. Kolf van de kraamzorg is er ook al gelukkig. Vanavond eerst met de hand afgekolfd. Kwam al best veel uit!
    Helaas is het nu nog niet zo'n mooi ritme als in het zkh dus als hij zo moet eten, wordt het (heel erg) een flesje en weer op bed. Hij heeft dan bijna niet geslapen tussen twee voedingen.

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat fijn dat jullie thuis zijn! Lukt het aanleggen al een beetje? Hoe ging het vannacht?

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Fijn dat jullie weer thuis zijn!

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @mimully Fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk is het vannacht goed gegaan.

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Onrustige nacht gehad. Kolven gaat snel beter. Heb al flink stuwing. Vanochtend eerst 5cc gekolvd en om 12 uur al 15-20cc.

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Voor stuwing zijn witte koolbladeren heel fijn. Die geven heel veel verlichting, als je het gevoel hebt dat je borsten op exploderen staan. En wat fijn dat je al zoveel kolft zeg!

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat goed he dat je al zoveel kolft! Die stuwing is heel vervelend maar zoals Fien al zegt: witte koolbladeren! Is echt heerlijk! Of boterhamzakjes vullen met appelstroop en in de vriezer doen. Deze blijven zacht maar worden heerlijk koud!

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, die koolbladeren gebruik ik ook. Is inderdaad erg prettig.
    Vannacht aanleggen en flesje gecombineerd. Hij heeft aan een kant sowieso heerlijk gedronken. Het resultaat was een wit melkpoeder en een compleet natte wang omdat hij het niet eens allemaal kwijt kon.
    En iets beter geslapen. Hopelijk pak ik nu nog een uurtje voor dat de kraam er weer is.

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Tsr is dan goed mimully! Hopelijk kun je hier en daar je rust nog wat pakken. Hoe gaat het met zijn geelheid?

@rabia; succes morgen meid, ben benieuwd wat ze hebben te melden!

@tebbie; gaan jullie ook een pretecho laten maken?

@wrummel; gaat alles goed met jullie en met jullie mannetje?

@elf; wanneer had je ook alweer een afspraak met de gyn?

Hier een tobleronetaart aan het maken, zo fout! Ben benieuwd hoe het smaakt, vast naar toblerone ;p morgen is J.J. alweer een half jaar. Kan het me niet voorstellen!

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Klinkt heerlijk die taart :) Was ie dat ook?
    Ik heb volgende week maandag weer een afspraak; vandaag al een nagenoeg witte zwangerschapstest (2 weken na ingreep), dus dat is wel fijn.

Sorry, kan niet echt reageren op het kolven en koolbladeren stuk ;)
    moet nog veel leren...

13. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ach joh dat geeft toch niets! Zie het als iets positiefs: straks lekker gebruik maken van de ervaringen hier! En nu kan dat natuurlijk ook al, allemaal kennen we het stuk van het proberen zwanger te raken :) 'fijn' dat je test nagenoeg wit was. De taart was heerlijk! Maar zo fout, één bonk chocolade :p hebben alledrie een stukje
    gehad en de rest ligt in de vriezer..

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully gefeliciteerd wat n mooi ventje zeg!!! Idd schrikken zeg maar fijn dat t al beter gaat en dat je weer thuis bent!!!

@baukje thnx meis!! We zitten er nu, op de kinderafdeling :S ik zo...uhm...zitten we hier wel goed?! Hahahha...zitten nu in de wachtkamer!!! Hou jullie wel op de hoogte ;)

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Succes Rabia, beetje vreemd dat jullie daar moeten zijn :S

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd dacht ook dat we fout zaten!! Maar is alleen uitleg gegeven wat die translocatie (afwijking van chromosomen) inhield!! Ze kunnen er in NL niks mee!! Zodra er al wat mis is met de chromosomen haakt NL af en kan dus echter alleen via België, Duitsland of verder weg!!
    Wij gaan straks alles doorsturen naar Istanbul in de hoop dat ze ons daar verder kunnen helpen!!
    Ze zouden alsnog die TESE/PESA kunnen doen met ICSI maar dan dat ze de bevruchte eicel checken want we zouden idd gewoon n gezond kind kunnen krijgen maar ook met n ernstige afwijking dus moet sowieso hoe je t went of keert onder controle moeten!!!
    We hebben de uitslag meegekregen en een foto ervan!
    Afwachten als we alles opgestuurd hebben hoe t dan verder moet?!
    Voor nu kunnen we toch niks!!

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hebben ze ook verteld waarom ze in Nederland dan niet verder gaan?

18. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @rabia Wat raar en dubbel dat je daarvoor op de kinderafdeling moet zijn. Lijkt me ook best een beetje pijnlijk!
    Hopelijk kunnen ze jullie in het buitenland verder helpen!

@baukje Mijn man en ik hebben het er in het begin wel over gehad om een pretecho te doen maar nog niet echt een knoop doorgehakt. Misschien toch nog een keer met ml er over hebben!

Hier is het kamertje klaar voor de meubeltjes :). Die komen in November dus duurt nog even maar voelt wel goed dat het zo goed als af is! En ook rust voor mezelf!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      0
  19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Kon het ook niet laten om het wiegje even op te maken :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      1
  20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Fijn tebbie dat het af is. Nu nog even aankleden en dan mag jullie kleintje komen :) Zie ik daar nu een chique bloom stoel links op de foto staan? Vind ze mooi maar zo duur :)

Deel Deze Pagina