Ik zie hier nog geen onderwerp over... ik ben toch niet de enige die het hele jaar ernaar uitgekeken heeft dat het eindelijk weer begint Nog een uur en een kwartier \/ Ben ook erg benieuwd wie Willemijn gaat vervangen...erg jammer dat ze er niet meer in speelt
Ik heb gehoord dat het die vrouw is die ook altijd het sinterklaas journaal presenteerd is(de nieuwslezeres zeg maar).. ben benieuwd....
Waattt? Vanavond? OOOHHHH, wat ben ik toch blij met jullie! (anders had ik gewoon de eerste aflevering gemist! domme ik!) groetjes!
ik vond het ook tegenvallen maar goed we zullen het zondag wel weer zien ik ga even op zoek naar seizoen 4 in de winkel
Ik heb ook echt zo zitten wachten op het nieuwe seizoen! Ontdekte pas vrij laat dat gooise vrouwen super leuk is om naar te kijken en voor ik het wist was ik gooise vrouwen verslaafd haha Ik heb alle afleveringen van het vorige seizoen via rtl.nl gekeken en dat kost ook geld maar ik moest en zou ze zien haha Gisteren zat ik echt aan de buis gekluisterd. Zelfs mn man vind het leuk om te zien dus kijken we elke zondag voortaan gezellig samen haha
Euh, hele domme vraag misschien, maar zijn dit weer nieuwe afleveringen of herhalingen? Ik kijk eigenlijk nooit, maar vind het eigenlijk wel leuk om een beetje te volgen.
Ik vind dit toch zoooooo'n geweldige serie! Hij is echt geweldig! Heb nog nooit zo'n goeie nederlandse serie gezien! Was vanavond ook weer hartstikkel leuk, claire & ernst! hihi En Evert & Roelien ooeeeeee!