De vaatwassers

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ga een nieuwe vaatwasser aanschaffen. Na anderhalf jaar met de hand wil ik toch echt weer een vaatwasser.

Hebben jullie een tip?

Hij mag niet al te duur zijn omdat het voor nu in een huurhuis is maar moet het toch wel echt goed doen ( drogen et cetera)

Ik had deze gezien:

ETNA EVW 8161 - Vaatwassers - Modern.nl

Iemand ervaring met dit apparaat?

Of kan iemand mij eentje aanraden?

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Gewoon eentje kopen op mp!
    Heb ik al vaker gedaan, minimum input maximum output, haha. Waarom zou je de gok niet nemen, voor zo weinig geld kan je niet veel lijden..

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wij hebben een Etna gehad..zat in dit huis toen we hem kochten en hij was nog niet zo oud 4 jaar geloof ik...drama!!!.....hard geluid..indeling was niet praktisch en je kon het ook niet veranderen , en nog wat kleine irritaties....kortom..NOOIT MEER !!!
    Uiteindelijk (godzijdank :D) kortsluiting gehad en een nieuwe moeten kopen... deze incidenten staan helaas niet op zich zelf..zijn al meerdere uit onze buurt die deze problemen hadden met een Etna...
    (nou waren/zijn alle apparaten hier in huis van het Merk Etna..alleen maar drama mee gehad..en onze koelkast heeft op dit moment een identiteits crisis......vriest meer dan dat die koelt..........dat word binnenkort ook weer een nieuwe ;))
    Ik zou bij de volgende iets meer uitgeven en een goeie kopen...vooral geen Etna........;)
    (Markt Plaats..zeker het overwegen waard...staan hele goeie tussen voor weinig!)

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou gaan voor een Siemens.
    Onze eerste vaatwasser was een Siemens, geweldig apparaat.
    Toen verhuisd en we hadden een Whirlpool... drama, koop dit merk nooit!
    Dus nu weer een Siemens en wederom dik tevreden.
    Maakt weinig herrie, vaat is goed droog en ik vind de timer die erop zit ook perfect.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met Etna heb ik geen ervaring.
    Wij hebben al 10 jaar een vaatwasser van Siemens en die doet het nog steeds goed. Ik weet alleen niet hoeveel een Siemens vaatwasser kost.
    En anders iid gewoon eens op mp kijken!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het grote nadeel van marktplaats is natuurlijk wel dat je helemaal geen garantie hebt. Voor hetzelfde geld kapt de vaatwasser er na een paar maanden mee, en dan is het ook zonde.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben de vaatwasser van Whirpool, in een alu. look.
    Vind het een ideaal ding! Nooit problemen mee, we hebben daar ook een wasdroger en wasmachine van en die doen het na 5 jaar ook nog perfect.
    Het is niet zo'n duur merk, maar er lekker tussen in.

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben er nu eentje met zo'n dun laatje helemaal bovenin voor het bestek. Dan heb je namelijk onderin veel meer ruimte voor borden en pannen.

Daar zat een patent op van Miele (dacht ik) maar dat is verlopen. Wij hebben nu een Siemens en die heeft dat ook.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik lees mee want wij willen ook een vaatwasser gaan kopen :)

Trouwens, ik zou geen tweedehandse willen. Weet niet waarom. Gewoon, je kan niet van binnen zien of dat ding helemaal verkalkt en smerig is ofzo

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hadden een bosch exclusiv - was een erg fijne vaatwasser :) .Nu inmiddels een inbouw , maar die is jammer genoeg toch wel kleiner dan de bosch die we vrijstaand hadden...
    Trouwens wel een fijn bedrijf 'modern' .

11. Trees

Trees Niet meer actief

Wij hebben een nieuwe whirlpool en dat raad ik in ieder geval niet aan! In ieder geval niet als ik het vergelijk met andere merken. De sproeiers raken snel verstopt en vind hem minder goed schoonmaken dan de betere merken.

In ons huurhuis hebben we eerst via een MP een Miele gehad en dat was een hele fijne vaatwasser en heeft het voor een paar tientjes nog 5 jaar gedaan. Hierna hebben we via MP een Siemens gehad van 50 euro en deze was ook super. Tijdens onze verhuizing hebben we hem weer verkocht voor 50 euro :D.

We hebben het wel tweedehands via een handelaar gekocht, waardoor we wel garantie hadden. De tweedehandsjes bevielen dus beter dan de nieuwe whirlpool.

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wij hebben onlangs onze nieuwe vaatwasser bij www.keukenloods.nl gekocht. Scheelt nogal wat in prijs.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben net voor nieuwjaar een AEG gekocht. Heel tevreden over! :) Droogt trouwens ook prima.

Onze living en keuken zijn open maar als de vaatwasser aanstaat moet de tv echt niet harder. Je kan hem ook nog op nachtgeluid zetten, dan zoemt hij nog stiller, maar dat hoeft voor ons niet. Hij heeft dan iets meer tijd nodig om te wassen, dus zonde van de extra energie.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dames heel erg bedankt voor jullie input.

Ik zal ook eens op Mp gaan kijken. Ik heb daar ooit onze oven gehaald tweede hands ( alleen nog met bon en garantie omdat ze een inbouw kregen) en die doet het na 3 jaar nog echt perfect.

Etna zal het niet worden. Siemens hoor ik veel goeds over. Ik ga eens googelen.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik had ook op marktplaats een vaatwasser genomen..een bosch en die was maar goor!! rubbers kapot en echt goor..
    Ze hebben hem weer opgehaald,en nu heb ik een nieuwe bosch silence!
    Helemaal happy!!:D

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  17. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    heb net zelf een siemens aangeschafd
    vooralsnog perfect apparaat maar was wel 670 eur

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat is dan een duurdere versie.

Ik wil het liefst niet te duur in een huurhuis.

Lastig hoor. Hij hoeft ook niet 10 jaar mee te gaan. Met 5 jaar ben ik al tevreden.

Deel Deze Pagina