Goedemorgen, Mijn ex (papa van mijn zoontje) en ik zijn nu een maand uitelkaar. We hebben nog niets op papier staan wat betreft omgang e.d. Nu heb ik een nieuwe relatie. Het is snel maar voelt heel goed. Wij kennen elkaar al 9 jaar en weten dus heel veel van elkaar. Wanneer zouden jullie het aan de ex partner vertellen? Ps omgangsregeling is tijdelijk zoals ik het wil, iedere woensdag & om het weekend
Ik zou eerst afwachten hoe serieus is en het kan worden, zeker omdat alles nog zo pril is, en dan bedoel ik allles, je relatie, je breakup. Ik zou het eerst even een paar maanden aankijken.
Ik zou er zeker ook nog ff mee wachten, Stel hij word hier boos over (begrijpelijk) en gaat moeilijk doen over bv de omgangsregeling of allemaal andere dingen die jullie nog moeten afspreken En zeker ook omdat je niet weet of dit iets serieus is/word Hoop wel dat je je nieuwe vriend ook nog niet gelijk aan je kindje voorstelt maargoed das mijn mening
Ik zou er eventjes mee wachten tot de omgangsregeling vast is gelegd, enzo. Voor het geval dat ie moeilijk gaat doen. Mijn mening is ook dat het in principe zijn zaak niet is, zolang je nieuwe vriend je kindje niet ziet.
ik zou ten eerste je nieuwe vriend niet bij je kleine laten tot je zeker ben van je relatie.. en pas als je van plan ben hem in je kinds leven te laten eerst de vader op de hoogte stellen.. zulke dingen wil de andere ouder niet achteraf te weten komen dat geeft een hoop ellende . geloof me ik heb het zelf ervaren met mijn ex die stiekem een nieuwe vriendin had en haar zelfs bij een van onze kinderen heeft gelaten zonder mij wat te zeggen.. puntje bij paaltje kwam ik erachter dat hij samenwoonde met haar maar ondertussen hier gezellig langskomen en maar tegen mij zeggen dat hij vrij wil zijn.. nee nu wil ik niks met haar te maken hebben en ben echt pist op hem.. gewoon door het stiekeme gedoe.. dus wees eerlijk erover
Zou even aankijken tot er iets op papier staat. Stel dat ie je wil terug pakken omdat hij er nog niet overheen is zeg maar.... En idd nog even wachten met voorstellen aan je kindje, tot jullie een langere tijd samen zijn, en eerst aan ex vertellen voor je dit doet, zoals de anderen zeggen. Zou 't zelf ook niet moeten weten dat ex me niks vertelt als ie een ander bij mijn kind laat.
Eerst aankijken hoe het gaat, en wacht tot alles echt geregeld is. Stel, hij vat het verkeerd op (zal ook een bekende voor hem zijn neem ik aan) dan word alles wel moeilijk gemaakt. Als je dan ook zeker bent van alles, zou ik pas aan voorstellen beginnen.
Ik had mijn nieuwe vriend drie keer gezien en toen ben ik gaan bekijken hoe ik dit nieuws zo tactisch mogelijk kon melden. Helaas was mijn ex-man er viavia achter gekomen, omdat iemand zich blijkbaar genoodzaakt voelde zich te bemoeien met ex-man en mij. Hoe die persoon het wist is me nog steeds een raadsel. Maar kijk wel uit.
Ik wou wachten tot alles geregeld is. Het is overigens geen bekende van mijn ex. Hij weet wel van onze vriendschap maar heeft em nooit gezien. Dit omdat hij bij voorbaat mijn vrienden al niet mocht....