angst

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door dolfijntje1985, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hallo ik ben nog geen alleenstaande moeder ik heb een man en samen hebben we een zoontje van ruim anderhalf jaar.
    maar mijn man is ernstig ziek heeft kanker uitzaaiingen in zijn lever en heeft helaas niet zo lang meet te leven.
    en ik heb een hele boel angsten ten eerste dat ik mijn man moet missen wat zo ontzettend moeilijk is.
    en dat ik er alleen voor kom te staan als ouder zijnde.
    dat ons zoontje zijn vader moet missen.
    dat zijn vrij normale angsten volgensmij,
    maar heb ook een hele grote angst dat er straks michien iets met mij gebeurt.
    dan heeft ons zoontje geen vader en geen moeder meer.
    heb zelf door alle stres en spanning asma ontwikkelt wat ik nog nooit heb gehad maar dan ga je toch verder denken.
    heb door veel stres ook steeds hart kloppingen enzo me hart is al vaak gecrontroleerd omdat het veel in de familie zit, maar daardoor krijg ik weer angst aanvallen niet alleen willen zijn enzo.
    herkent iemand dat of heeft iemand dat ook al eens gehad.
    wie kan mij advies geven.
    alvast bedankt.
    liefs

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje meis wat erg:( heel veel sterkte wil ik je wensen.
    ik ben er eigenlijk zo van uit mijn doen na het lezen.
    ik kan je geen raad geven sorry.
    heel veel liefs elif

3. Oh meisje, wat verschrikkelijk zeg!
    Ik denk dat we hier allemaal in een totaal andere situatie zitten, en je dus helaas geen advies kunnen geven :(
    Is er geen speciaal forum voor mensen die in dezelfde situatie zitten als jij?

Heel erg veel sterkte, en probeer te genieten van de tijd die jullie nog hebben!

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    OMG wat een ontzettend nare situatie zeg. Ik denk dat die angsten wel heel begrijpelijk zijn. Heb je al psychologische steun in dit hele proces? Denk dat een goede psycholoog wel kan helpen bij het behapbaar maken van dingen en je ook kan helpen bij het effect van die angsten op je dagelijks leven.
    Mijn vriend heeft dezelfde symptomen als jij gehad toen ik tijdens de zwangerschap door extreem braken erg ziek was. Ook hartkloppingen, hyperventilatie en angstaanvallen. Dat is met psychologische hulp veel beter geworden, ook hebben meditatie-oefeningen en aandachtsoefeningen hem erg geholpen. En er natuurlijk over blijven praten met mensen!

Hoop dat je hier wat aan hebt! Ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen. Mocht je iets meer over de oefeningen oid willen weten, dan kun je me ook pb-en.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

meid, wat ontzettend klote zeg !!
    ik begrijp je angst,
    je bent zometeen alleenstaand moeder, en indd wat als er jou iets overkomt??
    ik zit zelf niet in jou situatie, en ben al bang, wat als ons iets overkomt, waar gaat mijn zoontje heen...

het helpt misschien maar een klein beetje... maar misschien is het verstandig om nu jou man er nog is... vast te laten leggen wie voor jullie zoontje gaat zorgen als ook jij er niet meer bent,
    misschien dat dat iets een geruststelling is voor (laten we het niet hopen) jou ook iets gebeurd,

ik vind het echt naar voor je, en kan je hierin dan ook alleen maar sterkte wensen,
    volgens mij is hier nog iemand die haar man verloren heeft,
    misschien kun je even op haar topic snuffelen ?

heel veel liefs en ontzettend veel sterkte !!

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat verschrikkelijk.Ik zou idd het een en ander vast laten leggen.
    Ik heb in feb.een vriendin(36 jr)verloren aan kanker,ze heeft ze kids van 11 en 6.Jouw zoontje is nog maar anderhalf,misschien een idee om een video oid te maken met je man,voor jullie zoontje later,want hij maakt hem nu niet bewust mee.
    Veel sterkte meid.

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    dank jullie wel allemaal dat doet me erg goed deze reactie's.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

meid wat verschrikkelijk :( ik kom toevallig je topic tegen, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.
    probeer inderdaad eea vast te leggen, zijn er mensen in je omgeving die je je zoontje zou toevertrouwen als jou iets overkomt?
    zorg je zelf voor je man of ligt hij in het ziekenhuis? vreselijk zwaar meid, ik denk aan je!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat verschrikkelijk!!! Heel erg veel sterkte gewenst.

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ojee wat vreselijk voor je meid, wil je heel veel sterkte wensen

Deel Deze Pagina