zwanger....van wie?....

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door BeeEye, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeeEye

BeeEye Lid

12 jun 2007
    9
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik ben zwanger maar weet niet van wie. Ik plaats dit hier omdat ik niet echt een passende titel vinden kon. Heb het al wel geplaats bij de verloskundige, maar dit duurt altijd even voor ik een reactie heb. Daarbij ben ik ook alleen....mijn vriend weet dat ik zwanger ben, maar weet niet dat ik vreemd ben gegaan. En sta ik er wat dit betreft toch alleen voor...Als jullie het vervelend vinden dat ie hier staat, hoor ik het graag en laat ik hem verplaatsen.

Het volgende is het probleem....

Ik ben op 12 september vreemd gegaan (heel stom, fout ik weet t)
    14 september en 21 september heb ik gemeenschap met mijn partner gehad. Op 22 september heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. 3 oktober heb ik de 2e gedaan en deze was positief. Mijn cyclus is absoluut niet regelmatig ene keer 30 dan 35. Ik heb gisteren een (inwendige)echo gehad, daarop was een vruchtzakje van 15mm te zien. Volgens de gyn. een korte zwangerschap. (5wk, zeker niet langer). Dit zou dan betekenen dat ik in de week van 19 september bevrucht ben.

weet dat sperma soms wel 7 dagen kan leven (daar binnen), wat erop zou kunnen duiden dat het niet van mijn partner is.....ik hoop dat jullie begrijpen dat dit echt een verschrikkelijke situatie is...en wacht dan ook met spanning op jullie mening/reactie.
    Liefs B

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aangezien je de vragen al bij de vk hebt neergelegd moet ik deze sluiten. Het is niet toegestaan dubbel te posten (ook niet onder een andere naam)

Deel Deze Pagina