rot kerst bah

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Pfffff even zeiken hoor, ik heb vakantie, heerlijk zou je denken NOT

eerst breekt mn schoonmoeder haar enkel, met spoed een operatie gehad, nu ligt ze thuis, kan geen kant op, ook vanwege haar reuma die moeilijk onder controlle te krijgen is. Dus heeft veel pijn, dus we hadden bedacht om 1ste kerstdag lekker bij schoonmoeders te vertoeffen, ook omdat oma 1ste kerstdag is overleden, even mn schoonmoeder erdoor heen te helpen in deze moeilijke dagen

Maandag begon Quinn ziekies te worden, en had de hoop dat het wel los zou lopen, na 3 slapenloze nachten en de koorts alleen maar opliep vanmorgen maar naar de dokter gegaan.
    Quinn heeft kuurtje weet ik nu hoeveel mee gekregen, omdat hij weer een luchtweg infectie heeft met weer beginnende benauwdheid, dit kan dus bij hem 2 kanten opslaan, of het gaat snel over of het word weer spoedje ziekenhuis.
    Daarbij heeft hij ook onverklaarbare jeuk over zijn hele lijfje dus slaapt hij slecht tot niet.

Zucht........... dag fijne feestdagen, wij zitten met dikke wallen op de bank met een ziek kindje :(

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik hoop toch zo dat het niet wéér richting ziekenhuis gaat. En ik voeg er gelijk de wens aan toe dat 2010 een jaar wordt zonder (medische) problemen en een heerlijk slapende dreumes.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ach gossie arm manneke...en arme schoonmoeder (zo te horen een leuke dus?)
    Wat balen zeg! Maar het beste er van maken en de kleine lekker verwennen en oma..tja...misschien kan je man anders even n uurtje of 2 er tussen uit om daar even zn neus te laten zien? Is heel wat anders als de planning maar kan nu even niet verholpen worden.
    Sterkte!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gelukkig is mijn kleine man al weer aan het opknappen!
    Maar goed, was op zich wel een gezellige dag, maar baal nog steeds wel dat het zo moest lopen.
    oke weet dat er ergere dingen op de wereld zijn, maar hier ook al genoeg voor de kiezen gehad, dus was wel even toe aan een verzetje.
    Morgen dag 2, en dan weer het het normale leventje hoop ik maar

Deel Deze Pagina