Wie heeft er goede ervaringen met een camping in NL die speciaal leuk en geschikt is voor als je een kindje van 2 jaar hebt? Liefst een camping aan het Veluwemeer of een ander meer/recreatieplas, en waar er een animatieteam of miniclub is voor die leeftijd? We gaan kamperen met een caravan.
ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik vind de omgeving van de Maasplassen in Limburg ook érg mooi en leuk (bij Roermond). Wij hebben vroeger met veel plezier gekampeerd op De Heelderpeel. Hoe het er nu precies is weet ik niet, maar er zit een heerlijk watertje bij en een gezellig centrumpje voor met speeltuin etc.
Wij gaan in augustus naar camping witterzomer met 5 man voor 187.50 Eerste keer met een verwarmd buitenzwembad. Midgetgolf pony rijden. Een recreatieplas animatieteam. En nog veel meer het ligt in assen.
Hier hebben wij vroeger ook met veel plezier 2 jaar gestaan! Goede herinneringen. Leuk veld, leuke animatie (toen al )
Hee! Die heb ik ook op het oog! En andere meiden, bedankt, ik ga de campings zeker even opzoeken en bekijken of het me wat lijkt!