Nou zeg!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn gehele zwangerschap ben ik niet 1 keer misselijk geweest!
    Maar wat me net toch overkwam.... :( :confused: Werd in één keer behoorlijk misselijk en heb ook een klein beetje over moeten geven.
    Je zou toch aan moeten nemen dat de meeste klachten nu zouden verwijderen ipv dat ze zich nu (pas) aan zouden kondigen :(
    Herkent iemand dit?

2. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Join the club,de eerste 3 maanden was er helemaal niets bij mij aan de hand,tot ik na de 12 maanden kwam,ik was misselijk zo dat wil jij niet weten,elke ochtend en de hele dag door,3x in de week soggens overgeven,en dat heeft geduurt tot de 17e week!
    Succes.

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik ben de eerste maanden niet echt misselijk geweest, hier en daar een vlaag van een maag die zich even omdraait ..

Maar sinds een 1,5 maand ben ik aan t overgeven als ik een hoestbui heb, even flink doorhoesten en ik moet rennen. Erg vervelend maar ja moet er wat voor over hebben he :):)

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Misschien was het geen zwangerschaps misselijkheid, vooral omdat je aangeeft dat het in 1x kwam opzetten.
    Bij de meesten duurt het de hele dag door en iedere dag weer.
    Tenminste dat had ik wel, de hele dag naar en misselijk.

Hopenlijk was het gewoon even een dagje minder en blijft je de ellende bespaard!

5. sim

sim Niet meer actief

heerlijk toch! 1 keer misselijk...pffff ik wist op een gegeven moment niet eens meer hoe het voelde om niet misselijk te zijn, ongeveer na 16 weken kreeg ik mijn goede gevoel weer terug, mijn energie terug heerlijk gewoon.

nu heb ik veel last van brandend maagzuur, schijnt dat mijn baarmoeder hoger ligt dan normaal (onderbuik is zegmaar niks, wel handig met broeken enzo, maar minder met bukken :pale: ) mijn maag is ws gewoon een zwak punt..

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik was al wel de hele tijd wel al misselijk maar niet overgegeven, dus dat aan mijn huisarts gemeld die mij vertelde dat dat zo kon zijn en de hele zwangerschap wel zo zal blijven.

Nou ik heb vanmorgen overgegeven en ik ben de hele dag bezig geweest, hoop echt niet dat dit zo blijft! Heb ook ontzettend last van rugpijn.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Vandaag gelukkig nergens last van gehad! Heb trouwens ook wel gemerkt dat als ik flink moet hoesten ik soms ook denk dat ik moet overgeven. Tot nu toe nog niet gebeurd (tijdens hoesten dan hé...)
    Vandaag heb ik ook mijn nicht gesproken en die had de misselijkheid pas vanaf de 14e week :( :confused: Dat heeft de gehele zwangerschap aangehouden.
    Aangezien in mij vandaag helemaal niet misselijk voel en niet heb overgegeven ga ik er maar gewoon van uit dat ik een 'wat mindere' dag had gisteren :) (DUIMT) :)

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben ook niet vanaf het begin a aan misselijk maar toen ik misselijkwerd is deze ook helaas gebleven.

9. Niet meer actief

Ben nu wel misselijk (vooral 's avonds), maar tijdens mijn eerste en tweede zwangerschap helemaal niet.

Bij de tweede heb ik alleen 1 keer moeten overgeven: volgens mij was ik toen al 22 weken zwanger en had ik zo'n zin in groentesoep. Dit heerlijk klaargemaakt en net toen ik wilde gaan eten....... je raadt het vast al: foute boel. Heeft lang geduurd voordat ik weer groentesoep heb gemaakt en gegeten.

Gr. Natasja

Deel Deze Pagina