Doppler

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lil, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Net een doppler aangeschaft, spannend want de vk wou niet voor de 12 weken na het hartje luisteren. En ik kon nu niet langer meer wachten, maar hoe klinkt een hartje? Als ik met de doppler of de plaats ga waar de vk met de echo er overheen gaat hoor ik een ruisje dat klinkt als n paarde galop, maar die hoor ik alleen recht onderin me buik. Maar is dat nu me eigen hartslag? want die hoor ik verder nergens in me buik ( behalve waar ik de baby hoor ) denk ik haha

iemand ervaring ?

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nou dat is dan precies de hartslag van de baby!

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ideaal zo'n doppler! Ik heb 'm ook gebruikt totdat ik de kleine regelmatig ging voelen. Je eigen hartslag hoor je in de buurt van je liezen. Die is als het goed is rustig. De hartslag van de kleine gaat erg snel, inderdaad te vergelijken met een paardegalop! Dat zal nu inderdaad nog helemaal onderin je buik zijn.

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    ja hij zit echt onder in me buik, me eigen hartslag is vele malen trager! echt lief om te horen.

5. ano1

ano1 Niet meer actief

Hee meiden !
    Ik wil straks weer een keer proberen ben 11 weken en kon hem donderdag niet vinden !
    Ik weet niet precies hoe je en waar je hem nou moet houden .. Wil iemand een foto maken op haar buik met het apparaatje ?
    Sommige zeggen schuin rond schaambot ik zou graag een foto willen zien of ik het wel goed doe ?
    Alvast onwijs bedankt !!!!

6. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem

Ik heb gekeken bij mensen via youtube, gewoon angelsound in type of iets in die richting.

Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt en ik zat ter hoogte van waar me lies begint, en de haargroei grens.

succes

Deel Deze Pagina