Hallo allemaal, Ik ben bijna 14 weken zwanger van ons tweede kindje, was de eerste paar weken wat misselijk maar dat is al een paar weken weer over. Nu heb ik toch regelmatig hoofdpijn, ben pas een dag of twee niet lekker geweest maar geen griep ofzo gehad en zooooo erg moe echt vreselijk, ben af en toe blij dat de kleine om 7 uur naar gaat en als hij overdag een dutje doet want ik kan wel uren slapen, dat had ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet ik had nergens last van en nu is het zo anders en vind het best moeilijk om je niet zo lekker te voelen en zo moe, krijg dan een beetje schuldgevoel tegenover de kleine en me vriend dat ik overdag zo weinig doe.. Zijn er meer die dit herkennen???
Jazeker in het begin van de zwangerschap totaal geen last van gehad en sinds een week verschrikkelijk moe zere rug en nergens zin in. Ook ben ik gister na me werk flauw gevallen allemaal dingen die ik bij mijn eerste eigenlijk helemaal niet heb gehad. Vind het zelf ook knap vervelend en hoop dat het snel overgaat. Liefs
Ik merk het nu ook wel. Ik zei toevallig nog vanmorgen tegen mijn man "ik ben echt zooo lui". Maar eigenlijk is dat meer omdat ik me ook niet echt lekker voel, gewoon zo zeurderig niet lekker voelen, het er net tegenaan zitten zeg maar (kan het nog niet omschrijven). En daarbij zo verschrikkelijk moe.