De verloskundigenpraktijk

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Momfulness, Jul 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Was maar een grapje inderdaad ;)

2. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Nou dat is er dan met de paplepel ingeslagen, pak je borst maar vast ;) Sorry, ben een beetje flauw vandaag.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahahahaha ik lig in een deuk hier!

4. Misha

Misha Actief lid

Dec 26, 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet nog toen ik zwanger was. Net 8 weken ofzo en toen gaf het rond 8 uur en soms rond 10:00 waren ook 2 achter elkaar. Ik zat toen nog op school, maar had bijna geen lessen meer. Dus dan moest ik om 8:30 beginnen tot 9:30 en dan haaste ik me naar huis om nog te kunnen kijken was er verslaafd aan heb me ook rot gezocht op internet naar afleveringen, helaas zonder resultaat:(

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja echt stom dat er tegenwoordig geen nieuwe afleveringen worden gemaakt van ik noem een verloskundige praktijk, de kraamafdeling, de bevalling...ik vind het raar want ik denk dat er toch best wel behoefte aan is...babyboom vond ik trouwens ook erg leuk...ik ben nu niet zwanger maar vind het altijd leuk om dit soort programma's te kijken en toen ik zwanger was helemaal...toen ik vorig jaar zwanger was kwam het iedere ochtend en vaak kwam dan eerst de kraamafdeling en daarna de verloskundige praktijk....heerlijk...hoop dat er snel weer wat komt maar dan wel nieuw wat heb zowat alle afleveringen al gezien!

Share This Page