De Verloskundigepraktijk

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb het ook gezien...
    Kwerd ook een beetje emo toen dat kindje geboren werd... Zoo mooi...

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    haah ja ik heb een traantje weggepinkt van het lachen hahahaha kom nog steeds niet bij zat het samen met manlief te kijken, en toen je de bevalling zag , zat ie helemaal ineen gekropen ( zowat zijn klokkehuisje ) te beschermen hahahaha :) ik lig nog in een deukkkkkkk

*lol*lol*lol*
    ja schat zijn jou 5 minutes of fame ;) hij wilde even niet reageren :)

ff lachen hoor, maar was wel een heel leuk programma, dus volgende week weer !

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha ik heb het ook gezien joh!
    heb me helemaal bescheurd met duie jongen bij de bevalling, ik moest lachen en huilen tegelijk! hihi geweldig!
    ik zag me vriend al staan! hahahaha
    hij komt hij komt! hahaha....

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoorde daar een van die verloskundigen zeggen dat je tonic kon drinken om de weeën zeg maar wat op te wekken. Dat had ik al wel eens van sex gehoord, maar nog nooit van tonic. Jullie wel? :rolleyes:

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    wel van 7-up zit ook iets in haha alleen ik weet niet wat

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Tonic of bitter lemon wordt idd wel eens genoemd, vanwege de kinine die er in zit.
    Verder heb je ook nog het hart van een ananas.

7. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Heerlijk dat het weer begonnen is.Maar zal het echt helpen allemaal?Zo'n ananas hart valt niet mee om weg te krijgen en dan spreek ik uit ervaring want ik was er ook aan begonnen,maar echt lekker is het niet.Al die harde stukjes tussen mijn tanden,weer flossen. Rode wijn zei de verloskundige,schijnt ook te helpen,een paar glazen?Of een hele fles?Maar uiteindelijk is het toch vanzelf begonnen bij mij.En idd heel ontroerend toen dat babytje bij de moeder op de buik werd gelegd en later gelijk aan de borst....Dan lijkt het al weer zo'n tijd geleden dat ik er zelf zo bij lag :cry: .zucht.....

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zie soms wel een beetje tegen de bevalling op, maar als ik dit dan lees, geeft het me wel moed.

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Aangezien wij gisteren kraambezoek hebben gehad, hebben we helaas niet kunnen kijken. Heeft er toevallig iemand het opgenomen waarvan ik een kopie kan overnemen.

Bedankt Vera

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb het ook gezien, m'n man zei; ben je daar nu alweer naar aan het kijken?
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik zei; ja want ik vind dat intressant.
    Beetje jammer, hij zit ook de hele tijd achter marktplaats, zeg ik toch ook niks van! ;)

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb ook heerlijk op de bank liggen kijken, m'n partner was bij z'n moeder eten ;)
    Vond het zo mooi om te zien en ik vond het meevallen wat ik zag.
    Heb een behoorlijk tijd terug een keer een programma gezien dat "Helse bevallingen heette..." en dat staat me nog op m'n netvlies gebrandt! :( Alles wat ik nu zie valt enigzins mee!
    Mooi om te zien dat het kindje gelijk aan de borst ging idd.

Liefs Mirre

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Daar verbaasde ik me ook over! Zo snel al! :D

13. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Als je borstvoeding wilt geven, is het het beste als de baby binnen een uur aan de borst gaat. Dan is de baby nog erg wakker en hapt dan beter.

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Oke weer wat wijzer geworden ;)

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven ging na de apgarscore ook meteen ad borst, en ging ook al zo goed drinken :D
    Heb wel een keer allemaal aparte bevallingen gezien, was Amerikaans, maar ook die vast zaten, en een chinees vrouwtje die in de gang vh zh beviel.Was leuk om er naar te kijken toen ik nog niet zwanger was, als ik zwanger was, had ik er niet na gekeken.

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ..... :oops: een helse die mij erg is bijgebleven was in Nederland en van een vrouw die 'schijnbaar' niet te verdoven viel en na 4 ruggenprikken :confused: nog alles heeft gevoeld van de keizersnede!
    Ze heeft een heel trauma er aan over gehouden wat logisch is denk ik..wat een hel brrr...je moet er maar niet aan denken.

17. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Een vriendin van mij heet bijna hetzelfde meegemaakt. Zij was ook niet goed verdoofd, maar kon het gelukkig vertellen!

18. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    :eek: ik heb ook in mijn eentje op de bank zitten kijken
    en ik heb me toch zitten janken, hormonen he.
    echt toen die vrouw voor het eerst het hartje hoorde, dacht ik ja dat ga ik ook nog meemaken! hup janken.

maar vooral bij die bevalling, maar ik weet niet of dat tranen waren van o wat mooi of van shit dat moeten we ook nog doen!
    maar goed het was wel leuk om naar te kijken en informatief toch ook wel! ;)

joyce

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Mijn ventje kwam thuis van sporten toen ik zat te kijken en tot mijn grote verbazing bleef hij zitten en hebben we er ook samen over gekletst.

Leuk hoor !

Liefs, Bibu !

20. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Mijn vader zit in een psychiatrisch ziekenhuis, op zijn afdeling zit een meisje van mijn leeftijd (30) volledig getraumatiseerd door de bevalling. Inderdaad niet goed verdoofd, alles kunnen voelen maar te ver weg om het aan te kunnen geven.......
    Ellende hoor.

Maar goed, ik dwaal af.

Deel Deze Pagina