De vernieuwde C1000 pampers

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb helemaal geen luiers op hoeven sturen.
    Heb het alleen wel telefonisch gedaan.;)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik hoefde ook niks op te sturen. Kreeg netjes een brief met excuses en dat ze het gaan onderzoeken. Met die bon erbij

3. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ik heb gisteren ook een brief gekregen, en een bon van 25 euro.
    vindt het echt super netjes opgelost :)

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik heb een proefpakketje aangevraagd maar duurt wel even voor ik die ga gebruiken.

5. Hier geen ervaring met c1000 luiers.
    Wel met kruidvat en pampers..
    Wij zijn van de kruidvat luiers! Super fijn vind ik die.
    Hier werkte pampers minder fijn voor ons..

En verschonen wanneer het nodig is. Dat kan na een half uur zijn maar ook na een paar uur!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ook ik heb een klacht gestuurd. Kan hier niet meer tegenop wassen.

Maar hier werken ze goed in de nacht. Zodra mijn zoontje wakker is (en veeeel beweegt) dan werken ze niet meer.

Ik baal wel dat ik de proefluiers alleen snachts gebruikt heb. (normaal is dat toch het 1e moment van doorlekken maar ja..)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vind dat niet overdreven, zeker als ze al gevoelig zijn voor luieruitslag.
    ik verschoon Collin ook best vaak.
    ik weet niet of dit al eens is onderzocht maar misschien is het minder vaak verschonen wel een van de redenen dat een kindje luieruitslag ontwikkelt. ik zeg maar wat :) De urine zal iig niet bevordelijk zijn voor de scrale billetjes

8. Ik verschoond ook gewoon vaak en als het nodig is.. Maar toch luieruitslag! Heeft niks met hygiëne od iets te maken, hier dan.. Kleine meid heeft sowieso gevoelige huid.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tja heeft meer te maken met het huidtype. En als je kindje een gevoelige huid heeft kan veel verschonen wel bijdragen, maar hoeft niet.

Mijn zoontje krijgt luieruitslag van de kruidvat luiers. Al vrij direct dus ja,... Heeft dus niks met verschonen te maken in dat geval.

Deel Deze Pagina