Wie weet hoe ik lekkere pastasaus kan maken zonder pakje/zakje? Mijn dochter eet ook mee, dus ook zij moet het lekker vinden
Ik rul altijd gehakt.. Kleine stukjes paprika (alle 3 de kleuren) Champignons Courgette Tomaat Alles samen bakken. (Champignons als laatst) Dan een blikje tomatensaus knoflook Italiaanse kruiden En dan kruiden naar keuze. Wij vinden het heerlijk
Selderij, wortel, uitje in een beetje olie bakken, schepje tomatenpuree met een beetje water erbij. Gehakt rullen erbij gooien en dan zachtjes laten inkoken.. Hoe langer hoe beter.. Je kunt ook een verse worst binnenstebuiten keren i.p.v gehakt.. Is weer eens wat anders
3 Grote uien kleinsnijden 3 Winterpenen kleinsnijden 3 Stengels bleekselderij kleinsnijden Dit alles aanfruiten en dan in een grote pan doen met 4 blikken gepelde tomaten erbij. Ongeveer 3 a 4 bouillonblokjes erbij en anderhalf uur laten sudderen. Dit is een vegetarische variant, je kunt er uiteraard ook nog gehakt door doen!
Ik doe meestal: 500 gr gehakt rulbakken zout, knoflook en gesnipperde ui toevoegen pakje gezeefde tomaten erbij op smaak maken met italiaanse kruiden en een beetje chili
ik pak gewoon tomaten. Die doe ik in de blender, met daarbij kruiden en geakte knoflook. Dan uit de blender en in een bak, dan champigonons, paprika en ui erbij.
Ik maak de pastasaus zoals hij beschreven staat in dit lasagnarecept: heerlijk! Maak vaak in het weekend een grote pan vol en vries het dan in porties in. Familiedinerrecept Lasagna op Smulweb.nl
gehakt rulbakken ui erbij lekker veel paprika erbij prei erbij blikje gepelde tomaten erbij italiaanse kruiden erdoor en knoflook en een klein beetje chili blikje tomaten puree met water erdoor grote hit hier
ongeveer als eerste reactie....ik doe altijd lekekr veel knoflook en pas als de saus klaar is erin uitpersen....dus nie meebakken met groente....geeft veel meer smaak en wordt het ook niet bitter! En ik gooi er vaak al geraspte kaas doorheen soms lepel pesto voor de variatie of schep sambal oelek (eet mijn zoontje geowon mee)