Ik voel me niet zo fit. Misselijk en vreemd. Ik zit op de 3e dag van mijn menstruatie, maar wanneer het LH in mijn lichaam stijgt voel ik me ook vaak belabberd. Ik heb veel ovulatietestjes iin huis en deed er dus net eentje. Ik vind het wel erg duidelijk? Ik weet dat dit absoluut niet positief is, maar met mijn cyclus moet ik pas op dag 11 testen. En zit nu op 3 Dit is overigens sensitest. Geen extra gevoelige
Okee! Dus ik kan rustig 8 dagen wachten voor ik opnieuw test? Ik wil ook geen testjes gaan verspillen. ....
Ik bedoel: ik heb nu op dag 3 getest. Met mijn cyclus wordt vanaf dag 11 geadviseerd. Iknheb idd ooit weleens getest. Weet niet meer welk merk, maar dan had ik na mijn menstruatie een tuur streepje, en liep langzaam op. Nou ja, anders wacht ik 5 dagen of zo.
Sommige vrouwen hebben altijd lh in de urine, dat kan bij jou ook zijn. Ik zou gewoon weer vanaf dag 11 gaan testen. Misschien voel je je door iets anders niet lekker?
SOMMIGE? ELKE vrouw heeft standaard de gehele cyclus, dus ook tijdens de menstruatie, LH in haar lichaam welke de gehele cyclus schommelt, behalve rond de LH-piek. Bij de ene vrouw knalt de ovulatietest uit het niks, terwijl bij de andere vrouw er een opbouw te zien is. TS, ik weet niet hoe lang je cyclussen zijn? Bij een korte cyclus zo rond de 20 tot 23 dagen, kan je eisprong namelijk vlak na de menstruatie al plaatsvinden namelijk.
Hi Full house, Ik heb ook de sensi testen, maar als ik de bijsluiter goed voor de geest kan halen zou jij eerder dan dag 11 moeten testen. Ik heb gemiddeld een cyclus van 27 dagen en ik moest beginnen met testen op dag 11. Verder kan ik je helaas niet echt helpen Edit: bij mij (eerste ronde) was het streepje ineens best donker en daarna 2x per dag gaan testen.. de dag erna werd het streepje donkerder en daarna liep het streepje in 1,5 terug naar omo wit. (misschien dat je er iets aan hebt)
Meid als je je niet lekker voelt en het idee hebt dat hij misschien al eerder kan komen zou ik lekker testen. Heb ook 1 cyclus gehad dat ik op dag 4 al een ei gevoel had, toen ook gewoon al getest, uiteindelijk kwam hij wel gewoon dag 14. Maar ik wilde hem niet missen dus gewoon getest, Je moet doen waar je je goed bij voelt
Ik heb nooit met ovu testen gewerkt maar wij gingen ook uit van het gemiddelde van 28 dagen en geklust op de vruchtbare dagen die stonden aangegeven bij het gemiddelde. Laatste ronde niet die dagen gedaan maar in de eerste 3 dagen na mijn ongi en bam zwanger. Mijn ei was dus veel vroeger en heel snel na mijn menstruatie. Het kan dus wel 😊
Toch weer duidelijker. Jammerlijk is hij met het blote oog echt veel donkerder. Crapy tablet pic. Maar ik vind het maf! Blijkbaar komt mijn ei vroeg. We zullen zien wanneer die echt positief is
Pffff het werkt gewoon niet. De werkelijke kleur krijg ik er niet op. Nou ja, ik snap in elk geval waar mijn lichamelijke klachten vandaan komen.