Zijn hier toevallig dames die house of the dragon kijken? En wat vind je er toe nu toe van? Het is natuurlijk moeilijk te zeggen of het net zo goed is als game of thrones na pas een paar afleveringen... Ik moet zelf zeggen dat ik het toe nu toe wel goed vind en het de verwachtingen wel waarmaakt. Misschien kunnen we hier een groepje beginnen en na elke aflevering hier er over kletsen? Liefs Melissert.
Heel stom maar wij zijn gestart en opeens kregen wij de drang voor GOT en zijn wij die weer aan het kijken
Vind het tot nu toe ook een erg goede serie. Moest de eerste aflevering wel even wennen weer aan de hardheid van de serie. Nu hopen op een beter einde al heb ik geen idee hoeveel seizoenen deze serie word. Jullie?
Ja de hardheid moest ik ook even aan wennen. Spoiler Vooral toen er gesproken werd over de oude koning uithuwelijken aan een 12-jarige
Klopt.. ik zei ook nog met tegen mn vriend van wow... Dat is een aardig heftige start! Als dit al in de eerste aflevering gebeurt belooft dat wat.(ik probeer niet te zeggen wat wil geen spoilers geven maar je weet wat ik bedoel) Ik heb gehoord dat er sowieso een tweede seizoen komt. Voor de rest heb ik daar nog niet zoveel over gehoord.
Spoiler Nou he haha.. wel grappig dat die zelf ook zoiets had van: ik weet niet man ze is 12.. mijn vriends reactie was ook echt van: menen ze dit nou echt dat is messed up.. maarja het is natuurlijk maar een serie maar in oudere tijden was dat natuurlijk wel vrij normaal. Het gebeurt trouwens helaas nogsteeds
Spoiler: Spoiler nu heb ik gelezen dat de koning eigenlijk rond de 25-30 jaar is daar. Hij lijkt eerder in de 50 nog ziekelijk met een 12 jarige natuurlijk daar niet van
Spoiler Wat ik misschien wel nog schokkender vond is dat er een knakker was die aangaf dat Rheanyra met haar broertje van 2 moest trouwen
Vind het juist best wel saai. Alleen deze groep mensen en deze locatie. Bij GOT waren er wel weer heel veel verhalen, wat soms ook wat onoverzichtelijk was. Maar nu vind ik het nog niet heel erg pakkend. Ik heb nog geen sympathie voor 1 van de karakters en het valt me een beetje tegen. We hebben 2 afleveringen gezien.
Ik snap je wel. Ik vind het tot nu toe wel leuk maar ik kan nog steeds niet echt zeggen of ik het net zo goed als game of thrones vind. Ik mis wel iets van drama ofzo.. met game of thrones was elke aflevering echt super spannend. Nu vind ik dat echt ook niet echt. Maar zoals ik al zei ik vind het wel leuk en ik ben gewoon super benieuwd waar het heen gaat. Ik kan nog niet echt perfect oordelen voor mezelf na pas 3 afleveringen. Vanacht zetten ze de 4e er al weer op
Ik kijk ook en vind het mwah, tweede aflevering was 50 min geouwehoer zonder enige actie wat bij got niet gebeurde. Bij got hebben ze leeftijden aangepast aangezien bepaalde karakters minderjarig zouden zijn en sex zouden moeten hebben.
Spoiler Ik vind aflevering 4 wel weer een aanklacht over hoe slecht vrouwen daar behandeld worden. Mannen mogen alles doen waar ze zin in hebben, maar als een prinses ook maar één keer in het verkeerde gedeelte van de stad gezien wordt, rollen er (figuurlijk, nu nog) koppen. In GOT werd dat vooral gedragen door Cercei en werd dat weggezet als een negatieve karaktertrek van haar
Ja vond ik inderdaad ook heel duidelijk en schokkerend! De nieuwste aflevering vond ik toch wel wat burgerlijk ofzo. Er gebeurde weinig spannends. Spoiler Ik vond het wel weer bijzonder dat Daemon dit keer met zijn andere nichtje stond te flirten Ik moet nog even wennen aan dat hele incest gebeuren haha
Ik vind het een hele goede sterke serie, maar tegelijkertijd ook ergens wat langdradig en saai. Ik denk omdat ik het onbewust toch met GOT vergelijk en dat toch een stuk vlotter en heftiger is.