De verraders, seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hummeltje5, 27 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geprobeerd heb om 1 wenkbrauw omhoog te doen en tegelijk mijn mondhoek omhoog. Nog best lastig. :|
     
    Robijn89 en Ysabella vinden dit leuk.
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.345
    12.034
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik ga het niet eens proberen:D
     
    heidiane vindt dit leuk.
  3. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben gefascineerd op de manier hoe hij praat. Zijn toonhoogte en de klemtonen die hij anders legt dan ik. En de rustpauzes tussen zijn woorden. Heel bijzonder om dat te horen.
     
    Ysabella en Zxcvb vinden dit leuk.
  4. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ohhh, ik heb nu alweer zin in morgen.
    Vind Stefano echt geweldig! Hij speelt het ook fantastisch! Sowieso gewoon een goed verradersteam.
     
    hummeltje5, bloem82 en Zxcvb vinden dit leuk.
  5. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wauw, steengoed weer! Balen dat irene eruit is! Maar ze had wel twee verraders door! Dus wel knap staaltje werk weer van de verraders. Prachtig programma.

    ik zou het zelf echt niet kunnen. Ik neem alles te persoonlijk en zou al helemaal geen verrader kunnen zijn.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  6. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Ik denk dat het slim is dat ze Sylvie gaan vermoorden...., maar twijfel of ze dat gaan doen...
     
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Volgens mij was het dit keer een streepje bovenaan. Een aangezien ze ook spraken over Toine, denk ik dus Toine.

    Met Esmee had ik het goed in ieder geval :p
     
  8. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Jaa, zag ik idd ook.... Ben benieuwd

    Toch knap dat er nog 3 verraders inzitten, ben bang dat dat na volgende aflevering niet meer zo is.....
     
    puzzelstukje vindt dit leuk.
  9. FreeRose

    FreeRose Bekend lid

    12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kijk ook! Vond seizoen 1 zo leuk, had ik niet verwacht. Ik ga stuk om Stefano en Jamie, zo grappig!
    Ik vind Esmee wel vervelend maar ze zit wel echt in het spel en dat is dan wel weer leuk.
     
  10. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Slimme actie hoe ze Irene eruit gewipt hebben.
    Vind het altijd zo vermakelijk hoe ineens die hele dynamiek volledig om kan draaien en ze ineens op iemand anders gaan.

    Ben wel bang dat volgende week Stefano of Ortál toch echt de sjaak zijn en 1 van hen eruit gestemd wordt.
    Vind het wel knap hoever ze alle 3 gekomen zijn!
     
    Robijn89 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  11. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.136
    4.354
    113
    Home
    Volgens mij heeft lange Frank hun ook door
    Hij zat in de auto toen Irene opperde om ortal er uit te gooien en daarna zei Irene tegen hem dat Stefano verwarring schopt
    Hij weet nu dat irene geen verrader is
     
  12. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Volgende keer gaat er vast een verrader uit. Het kan niet anders. Denk dat meer het nu doorhebben.
     
  13. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.345
    12.034
    113
    Vrouw
    Oef dat was even spannend. Zou het geen slimme zet zijn om juist Steven te vermoorden?
    Ik weet dat het niet kan vanwege zijn schild.
    Maar Ortál en Stefano worden allebei verdacht. Zij zijn ook in de wapenkamer geweest en weten dus dat Steven het schild heeft. Als ze dan (proberen) Steven te vermoorden, dan worden zij denk ik weer minder verdacht...
     
    hummeltje5 en Nellie4 vinden dit leuk.
  14. Lils

    Lils Bekend lid

    11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Ik heb net de laatste aflevering teruggekeken. Ik heb ook het errste seizoen gezien en de videoland editie (waar ze dit seizoen de spelregels van 'gejat' hebben na de ongelofelijke slechte finale van seizoen 1).
    Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe echt een heel leuk seizoen vond, maar er beginnen me nu wel wat dingen op te vallen..
    1. Hoe kan Stefano in godsnaam niet allang eruit liggen?? Je zou toch denken dat iedereen dwars door zijn gedoe heen prikt? Daarbij kon hij in het begin totaal geen pokerface houden en zie je hem zelfs bij de ronde tafel altijd geniepig zitten lachen..
    2. De getrouwen weten niet hoeveel verraders in t spel zitten ( Sylvia dacht begin deze aflevering nog dat t er 4 waren en niemand ging daar tegenin) maar op het einde van de aflevering is ineens iedereen er van overtuigd dat het er 3 zijn..
    3. Er is door de verraders nog geen enkele keer 'gebruik gemaakt' van het schild.

    Ik denk dan ook dat stefano en ortal er nog zeker weten uit gaan vliegen en de verraders dus niet gaan winnen. Ik hoop ook echt dat, als ze de kans krijgen om een nieuwe verrader aan te stellen, ze dit niet doen omdat dat uiteindelijk alleen maar hun ondergang zou betekenen.
     
  15. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.345
    12.034
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je met 'gebruik gemaakt van het schild'?

    En ik denk ook dat Ortál en Stefano erg in de gevarenzone zitten. Maar het valt mij wel.op dat de verdenkingen elke aflevering weer totaal anders kunnen zijn. Dus wie weet gaat het volgende aflevering toch nog goed. Maar redden tot het eind? Nee dat denk ik niet.
    Ik hoop dat ze wel goed nadenken over of ze er wel iemand bij moeten vragen. Als ze het wel doen dan ook goed nadenken wie ze er bij vragen als er een verrader verbannen wordt.
    Want vorig seizoen was dat juist hun ondergang.
     
  16. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Dat is denk ik best een goede tactiek met dat schild!
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  17. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ik weet niet, doorgaans worden de mensen die de wapenkamer in zijn geweest niet vermoord. Ik zou er dan toch iets achter gaan zoeken.
     
    hummeltje5, puzzelstukje en Zxcvb vinden dit leuk.
  18. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In principe weet niemand wie het schild heeft (behalve als je zelf vertelt dat je hem hebt.) Maar iedereen weet wel wie in de wapenkamer is geweest. Zolang er nog genoeg getrouwen over zijn, is het dus voor de verraders het verstandigste om sowieso niet iemand te vermoorden die de wapenkamer in mocht. Wat dat bereft maakt het niet eens zoveel uit of je het schild wint of niet: alleen al de wapenkamer in mogen, is al vrij goede bescherming.
    Nu heeft Steven het schild, maar stel dat Stefano of Ortál het schild had gehad, dan nog was het voor de verraders niet slim geweest om Steven eruit te stemmen. Want iedereen weet dat hij in de wapenkamer is geweest. Dus alleen als één van de verraders het schil heeft, kun je weten dat Steven hem nìet had en dat je hem dus gewoon kon vermoorden. Daarmee maak je jezelf dus verdacht, als je als verrader in de wapenkamer bent geweest en iemand anders eruit gooit die ook in de wapenkamer was.
    Het zou juist wel handig zijn als je allemaal nìet in de wapenkamer bent geweest en je weet dankzij een ander wie het schild heeft. Dan kun je wel één van de anderen eruit stemmen.

    Ik denk trouwens dat Stefano zichzelf nu verdacht heeft gemaakt. Hij maakte zo'n draai door ineens niet op Ortál te stemmen en de anderen ook over te halen dat niet te doen. Dat was al verdacht, maar nu bekend is dat Irene getrouwe was nòg meer. Als ze volgende keer Ortál eruit stemmen en ontdekken dat zij verrader is, gooien ze de dag erna Stefano eruit. Dan zijn er ineens twee verraders uit. Misschien had hij Ortál beter kunnen opofferen.
     
    Maryelle, hummeltje5, Yvuna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat hij beter Ortál had kunnen opofferen. Zo’n vaag verhaal dat hij ophing en dit maakt hem idd meer verdacht.
     
    Syane en puzzelstukje vinden dit leuk.
  20. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    O o o wat was het weer goed!
     
    hummeltje5, Nellie4 en Ysabella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina