De verraders, seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hummeltje5, 27 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik moet de laatste twee afleveringen nog kijken, maar weet niet of ik dat nog ga doen. Die pleidooi van Stefano dat hij op iedereen zweerde vond ik al ver gaan, maar nu lees ik overal dat hij nog verder ging. Ik vind hem steeds minder leuk.
    En dat de verraders er door hun eigen fout ineens 1 voor 1 uit lagen terwijl ze al zover waren, vind ik ook niet leuk.
     
  2. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Ik vond dat Stefano een goed punt had. Vond het een leuke deelnemer. De finale vond ik verder niks aan.
     
  3. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Grappig dat meningen zo kunnen verschillen. Voor mij was het betoog echt een teken dat hij niet tegen zijn verlies kan. Op nu.NL las ik een artikel en daarin gaf hij aan dat niet eens alles is uitgezonden omdat hij vooral naar Steven en Toine meer los ging. In mijn ogen echt totaal onnodig. Iedereen verdient het om in de finale te staan. Iedereen is anders en je kunt echt niet zeggen dat de een meer zijn best deed dan de ander. Het kwam op mij eerder zo over dat hij alles had bedacht hoe het moest gaan, de grote poppenspeler, en het viel hem vies tegen dat het anders ging. Dat zijn plannetjes toch niet gewerkt hadden.
    Nee, ik vind het echt een zwaktebod dat hij dit zo deed op het laatst.
     
    puzzelstukje, TotalBella en Lils vinden dit leuk.
  4. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Ben het helemaal met je eens, viel me zo tegen van hem! Wat mij betreft had hij helemaal geen punt, want als hij echt zó briljant was als hij zelf denkt, dan was het grote plan wel geslaagd. Uiteindelijk hebben de Getrouwen ze simpelweg ontmaskerd door een foute inschatting van de Verraders zelf. En Babette had het dan nog wel het meest verdiend, maar die hebben ze zelf vermoord..
    Bovendien was Dionne één van de eerste die zich niet meer mee liet slepen maar in de gaten kreeg wat er daadwerkelijk gebeurde.
    Verdiend gewonnen wat mij betreft.
     
    puzzelstukje, hummeltje5 en Syane vinden dit leuk.
  5. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Klopt ja. Dionne gaf dat toen aan ja. Zij zag het heel helder ineens. Dat zette de rest ook weer aan het denken.
    Het is gewoon knap als je de finale haalt. Wie je ook bent.
     
  6. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Exact mijn bevindingen!
     
    Syane vindt dit leuk.
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit gaf hij ook zelf toe op zijn social media (op nu.nl werd er een klein deel uitgehaald) ... eigenlijk alles wat je zegt. Dus dat hij dit allemaal ook gewoon toegeeft - dat hij zó fout zat - en dat de reacties en mening zó verdient zijn voor hemzelf - vind ik dan weer wel netjes. Op nu.nl was het alleen makkelijk te lezen :p zonder die hoofdletters etc die hij gebruikte op zijn instagram (?) ... Maar het feit dat hij dit alles zo zegt, vind ik echt wel sterk. Genoeg mensen die wel wéten dat ze fout zitten, maar het niet zo uitgebreid toe durven te geven.
     
    Syane vindt dit leuk.
  8. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Dat is idd wel netjes van hem.
     
  9. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Grappig, want ik lees zijn betoog op Insta ook weer anders dan wat jij hier weergeeft..
    'Het lijkt alsof ik boos was op Dionne, maar wij gaan way back' (Hoe lang of kort je iemand kent heeft toch niks te maken met je gedrag en wat je zei op dat moment? Hoezo is dat een excuus? :confused:)
    'Ik had nog veel gemenere dingen gezegd over Steven en Toine, en eigenlijk was Dionne de enige die ik de finale wel gunde'
    (Nou nou, sympathiek hoor.. De 3 finalisten zaten daar niet voor niks, iedereen heeft het spel op zijn of haar manier gespeeld en is daarmee zo ver gekomen. Toine is bijvoorbeeld constant een afleiding voor de Verraders geweest, en daar hebben ze ook dankbaar gebruik van gemaakt.)

    Het dikgedrukte stukje in jouw bericht lees ik sowieso helemaal niet terug in het bericht van Stefano.
    Het enige wat hij aangeeft is dat hij een zure man is.. Dus wat mij betreft maakt dat bericht het allemaal niet zo anders..
     
    puzzelstukje, Robijn89, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Lekker laat, maar ik heb de finale inmiddels bekeken. Ik vond het vooral heel kinderachtig van Stefano. En hij is gewoon één grote show aan het opvoeren.
    Stefano is natuurlijk ook niet echt iemand, het is een typetje van Govert. Dus is het ook wel makkelijker er een heel theater om heen te maken natuurlijk, maar of dat nou zo nodig is..
    Het was zijn eigen tactiek de zelfstandig denkende er uit te stemmen en dan lekker mensen gaan verwijten dat ze niet terecht in de finale staan.

    Ik vond de finale verder niet spannend, Dionne deed wel heel geheimzinnig maar die is veel te lief voor verraad. Die zou daar nooit meer van kunnen slapen.
     
    hummeltje5, TotalBella en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina