Avontuurlijk spelprogramma waarin achttien BN'ers in een Limburgs kasteel strijden om 50 kilo zilver. Drie van hen zijn in het geniep Verraders en weigeren die pot te delen. De rest van de kandidaten zijn de Getrouwen en zij doen er alles aan om de Verraders in hun midden te identificeren voor het te laat is. Want de Verraders zetten overdag iedereen tegen elkaar op en 'vermoorden' iedere nacht een medekandidaat. Vanaf zaterdag te zien op rtl 4. Wie gaat er nog meer kijken?
Had het voorstukje gezien. Ik ga het wel een kans geven. Maar als het net zoiets is als WIDM dan haak ik snel af.
ik ben heel benieuwd - Dochter speelt héél graag Weerwolven - maar dat kan niet zo vaak. Je moet tenslotte wel met een groep bij elkaar zijn. Ik ben benieuwd hoe het er nu uit gaat zien.
Ja Weerwolven van Wakkerdam heb ik vroeger ook veel gespeeld! Ik begreep dat het hier een beetje op lijkt. Ben heel benieuwd!
Ik vond het ook wel leuk. In het begin vond ik de achtergrond muziek een beetje zenuwachtig gepingel. En ik vind het qua sfeer nog wat vlak. Maar, ik ga volgende week wel weer kijken!
Ik ken weerwolven niet, behalve van naam. Onze kinderen spelen het wel eens op school of bso. Ik ga zeker volgende keer weer kijken, maar moet nog wel in het spel komen en de mensen leren kennen. (Alhoewel ik de meeste deze keer wel al ken). Bij WIDM moet ik ook altijd even er in komen. Zal nu ook wel zo zijn
*SPOILER ALERT* Ik was juist heel blij dat zij er in bleef! Vind haar echt keileuk En was NOG blijer dat degene die ik hoopte dat die er snel uit zou vliegen, er als eerste uit lag! Ik moet zeggen dat ik het verder wel een beetje matig vond hoor... Traag ook vooral! Je werd als kijker niet echt meegenomen in de spanning. En dat spel had ook een hoop uitdagender gekund! Maar ik geef het volgende week gewoon een nieuwe poging. Wat ik me wel af vraag: als die verraders iedere avond bij elkaar moeten komen, dan horen diegene die naast hen slapen dat toch ook wel zodra ze de gang op lopen neem ik aan? Ze kunnen moeilijk de 3 verraders in een aparte vleugel laten slapen ofzo...
Haha ja dat vonden wij hier ook niet zo erg. Ik denk wel dat t volgende week wat sneller wordt, dit was natuurlijk ook een beetje de uitleg/voorstel aflevering. Die vind ik bij expeditie Robinson ook het minst leuk.
Toen ze binnen kwamen zei een van de kandidaten ook zoiets als: 'Alles is oud en van hout, en overal kraakt het als je loopt'. Dus ik vroeg me ook al af hoe ze dat dan organiseren? Moet iedereen een koptelefoon op tussen 23:00 en 24:00 ofzo?