De Verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 11 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik las dat er een seizoen 2 komt.. maar dat zal vast anders gespeeld worden en ook mogelijk anders gestuurd door de regie. Meer opties om het nog te sturen achter de hand. Om zoiets als dit te voorkomen. En ik verwacht ook wel wat spannendere spellen.

Ik vond de dynamiek tussen Kees, Holly en Diederik érg leuk. Hele verschillende personen - maar zo'n team. Erg leuk. Ook misschien omdat ze als een soort 'goede personen' , 'slecht' moesten zijn. Door de komst van Samantha is dat veranderd en toen vond ik het eigenlijk ook niet leuk meer.

Robijn89, amdaa, Anna009 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik had juist het tegenovergestelde. Vond het leuk om eindelijk eens wat meer spel te zien ipv. heel veel geouwehoer.

En die mannen vond ik juist niks toevoegen.
    Daarbuiten snap ik ook niet zo goed waarom het persé die 3 personen waren en niet 3 anderen. Jammer dat dat niet belicht werd.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Spijtig dat Loek eruit geknikkerd werd, maar was wel te verwachten natuurlijk met het vrouwenkliekje.
    En nog jammerder (is dat een woord??) is dat Francis er op het allerlaatst uitgeknikkerd werd :cry:
    Maar ja, toch is dat nou eenmaal zo dat de meesten het beste levelen met degene van het eigen geslacht en met degenen in dezelfde leeftijdscategorie. Daarom snap ik ook wel dat Francis die laatste dag zei dat ze zich weer wat buitengesloten voelde.

Die reactie van Loiza toen ze hoorde dat Francis géén verrader was! :D

Ik vond het wel echt spannend om te ontdekken of Samantha of Chatilla nog voor "verraad" zou kiezen!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik had -en vooral deze laatste aflevering- bij heel veel vragen die Tijl stelt, sowieso al het idee dat van tevoren was afgesproken aan wie hij het eerst de vraag/vragen moest stellen, wie daarna en wie als laatst.

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ja das altijd zo met dat soort programma's dat ze het met BN'ers (en vaak ook icm. BB&) doen, omdat dat nou eenmaal meer geld in het laatje brengt :confused:
    Bij Expeditie Robinson ook al jaren :cry:
    Zo jammer (vind ik).

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik hoop dat ze dan voor 3 mannen of 3 vrouwen kiezen als verrader.
    Het ligt zo voor de hand dat er twee van één geslacht worden gekozen en één van het andere geslacht...
    Vind ik jammer.

En nòg leuker zou ik het vinden als er helemaal geen acteurs/actrices in zouden zitten!

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Ze moeten er ook voor zorgen dat zo min mogelijk deelnemers elkaar al echt goed kennen voordat de serie begint. Nu had je al van begin af aan al zo'n vriendinnenkliekje. Bah.

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik kon me er niet toe zetten om de laatste aflevering nog te kijken, dus ik heb de ontknoping maar even gegoogeld :roflmao: weinig verrassends aan.

Echt jammer, want het programma begon zo sterk.

Athina en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja zoals iemand hierboven al zei, de laatste 10 minuten is ook prima :D

Ik vond het format al met al een beetje magertjes. Van mij hoeft er geen tweede seizoen te komen.

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.129
    113
    Home
    Ik heb al die opdrachtrn geskipt en gelijk het einde gekeken
    Het kan best een leuk programma worden maar dan moet er nog wel gesleuteld worden her en der

hummeltje5 en Nellie4 vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik zie net een filmpje op YouTube voorbij komen van Francis met Nick (van Nick en Simon) daar gaat ze samen een liedje mee zingen maar de aanloop naar het liedje toe is zo leuk. Ik ben echt fan van haar geworden wat heeft deze vrouw een humor!!

hummeltje5 en Nellie4 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina