Nou die Loiza inderdaad, wat is die vreselijk irritant aanwezig. Bah. Mag er van mij zsm uit. Verder wel een aardig programma, pakt me nog niet helemaal tot nu toe maar leuk genoeg om te blijven kijken
Ik lag helemaal in een deuk om dat bloedprikken. Vooral die Loek, je kon wel merken dat hij acteur is. Ik had nooit gedacht dat ze het uiteindelijk toch allemaal zouden doen. Ik denk dat ze helemaal niet slapen in dat kasteel, je ziet daar helemaal niets van. Volgens mij zitten ze gewoon verdeeld over verschillende hotels en is het zo ook makkelijker te regelen met de verraders
Dat laatste moet bijna wel ja. Ik vond zelf dat bloedprikken verre van amusant. Ik zal wel een ander type humor hebben Enige leuke stuk daar vond ik dat de laatste die naar binnen ging alsnog zei 'fuck it let's do this' Vond het wel een stuk leuker deze aflevering tov. aflevering 1, waarschijnlijk omdat de spoeling iedere aflevering toch aardig rap dunner wordt. Wel denk ik dat de verraders op moeten passen dat ze de volgende keer niet opnieuw zich verdelen over de verschillende auto's. Als er 1 getrouwe een béétje goed kan rekenen, rekent die zo uit wie de verraders kunnen zijn anders..
Iemand beter opgelet dan ik? Aan de ontbijttafel zaten ze volgens mij met 7 man toen ze een plan aan het bekokstoven waren. Later aan de ronde tafel waren er maar 6 die 'het zwarte schaap' eruit stemden. Wie was diegene die toch besloten had om niet mee te gaan in het originele plan van 'de 7'?
Sinan is naar Steven gegaan ja. Wie het idee opperde aan de ontbijttafel weet ik niet meer zeker, maar kan best Sinan geweest zijn ja. Maar hoe dan ook, snap ik nog altijd je eerdere bericht niet (en snap ook niet wat je huidige bericht met mn vraag te maken heeft..)
Ja dat denk ik nu ook Misschien had ik het iets te cryptisch neergezet (met het oog op mensen die hier lezen en de aflevering nog niet hadden gezien), maar ik bedoelde dus dat -ik dacht- een groep van 7 aan de ontbijttafel had besloten om (randomly) Steven eruit te stemmen en dat ze later aan de ronde tafel nog maar met 6 man op Steven stemden. Ik vroeg me dus af wie die 7e was die toch ineens besloot om op een ander te stemmen (mits ik dus goed had begrepen dat het er 7 aan de ontbijttafel waren en 6 aan de ronde tafel, dat is nog even de vraag..).
Je kan het gewoon even terugkijken toch, als je het graag wil weten. En dan meld je de uitkomst hier ook even
Dan had ik de vraag niet hoeven stellen hè Als je het antwoord niet weet hóef je geen antwoord te geven.....
Dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Dacht dat je juist bedoelde wie er op Edson wilden stemmen, dat waren er eerst 5 en die kregen later Steven nog mee.