De Verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 11 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Wij vinden het echt steeds leuker worden! Je voelt de spanning :D. Ik kon me zo inleven in Francis :cry:, die kan zo'n spel toch helemaal niet spelen, dat vindt ze zielig voor iedereen :roflmao:.
    Echt genoten vanavond.

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Het is echt een mindfuck inderdaad. Ik zou ook echt geen verrader kunnen zijn, doen alsof je verrast bent wie er snachts is vermoord, verrast zijn dat degene die eruit gestemd worden een getrouwe is... nee niet aan mij besteed, maar gezicht werkt niet mee met de woorden die er uit m’n mond komen :oops:

Zonnestralen en spruitje80 vinden dit leuk.
  3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Het wordt inderdaad steeds leuker. En die arme Francis, die is veel te lief en zacht hiervoor.
    De spellen vind ik wel wisselend. Vorige week waren ze wel heel leuk, maar gister vond ik er weinig aan. Maar ja, misschien zijn we ook wel verwend door de spellen bij WIDM waarbij veel meer op het spel staat.
    Ik ben wel benieuwd hoe het met Diederik afloopt nu. Zijn positie is niet best meer, maar je weet nooit wat voor wending er nog komt.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nou ik weet niet of ik het volhoud om te kijken hoor.. ik laat me altijd veel te veel meezuigen met dit soort dingen - voel die spanning dan ook echt in mijn lijf :eek: . Diederik zit inderdaad behoorlijk klem. Wat anderen ook al opviel; hij houd z'n mond terwijl hij dat normaal misschien niet zou doen, maar ook niet helemaal... Hij zit echt lastig. Holly en Kees glippen er nog mooi tussendoor. Persoonlijk zou ik vanacht júíst Samantha eruit sturen, want het is óf heel opvallend - té opvallend? En dan moet Diederik gaan - óf hij moet toch gaan.. Weer een onopvallende? Ik zou het niet doen. En met Steven hebben ze gewoon mazzel haha - die kan het nog altijd zijn - maar ondanks dat hij mogelijk een verrader is, voelt hij toch niet zo gevaarlijk ;) - maar als je dan niemand meer weet, dan is hij de pineut denk ik. Die komt wel weer bovendrijven als verdachte. En de verraders kunnen veilig op hem stemmen als het ware, zonder dat ze bewust een verrader verdedigen.

De spelletjes zijn inderdaad wat bijzaak.. vond het wel hilarisch; die naakte pop met het mutsje :) .

5. TotalBella

@Athina ik vond vooral de opmerking van Loek heel leuk, toen hij zei dat iedereen zichzelf moest omkleden in de kleding van de pop :roflmao:

GossipGirlxoxo en Athina vinden dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik denk dat Diederik er volgende week uit gaat.
    Die zit behoorlijk klem en de verdenkingen gaan nu sowieso zijn kant op.

vind het wel ongelofelijk spannend worden.
    Vooral die confrontaties aan de ronde tafel, ik zou denk ik net als Francis reageren :p

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Misschien hard, maar volgens mij kunnen Kees en Holly beter Diederick opofferen, want hij is toch wel de pineut, maar zo weten ze zelf beter de verdenking van zichzelf af te houden als zij ook op Diederick stemmen.

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik zei tegen mijn man: "ze moeten voor Abbey gewoon een muts op een pop zetten." Vervolgens deden ze dat ook letterlijk :roflmao:

Wat is Holly een goede verrader. Ik zou haar denk ik ook echt niet verdenken.

Merk dat ik zelf heel erg voor de verraders ben omdat ik het gewoon leuke mensen vind en ze het goed spelen, maar ik denk dat Diederik volgende week niet meer te redden is.

10. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Eens, ik dacht hetzelfde. Als ze volle bak op Diederik gaan, en dan vooral als een van de eersten, zullen ze niet meer zo snel als verraders gezien worden.

Ik vond dat Samantha wel gelijk had dat het echt zo dom is dat mensen niet op Sinan of Diederik hebben gestemd.

Nellie4 vindt dit leuk.
  11. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ja dat zou ik denk ik ook doen! Misschien nog een heel voorzichtige poging doen om de aandacht nog naar Steven te verschuiven, maar als dat niet lukt, vol op Diederik! Anders gaat het echt veel te veel opvallen. Ze kunnen hem niet meer beschermen nu.

Nellie4 vindt dit leuk.
  12. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Volgens mij vond Samantha het juist dom dat mensen wél op Sinan hadden gestemd. Zij vond dat ze voor Diederik moesten gaan (en als dan zou blijken dat hij géén verrader was, de volgende dag allemaal op Sinan)

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb nog hoop dat er voor de volgende ronde iemand een verspreking ofzo doet of iets uitroept waardoor diegene ineens weer vól in de picture staat... Zo zie je dat ook altijd bij expeditie robinson ;) . Als ze eruit zijn wie de volgende is, gebeurd er ineens iets (of iemand wil zélf naar huis) dat uiteindelijk zo iemand waar iedereen een hekel aan had ofzo (in dat geval) nog heel ver komt.

Maar ik hoop eigenlijk écht dat ze iemand 'met een mening' er uit gaan gooien in de nacht. Maar ik denk dat ze heel voorzichtig zullen zijn.

Verder hoop ik dat je nadien nog beelden te zien krijgt van de reacties van diegene die eruit zijn gegaan, als ze horen wíé de verraders waren :) .

Zonnestralen vindt dit leuk.
  14. TotalBella

Dat is idd een goed idee.

Nellie4 vindt dit leuk.
  15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Mag dat wel? Elkaar als verrader eruit gooien?

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Vorige week vond ik al dat ze Sinan eruit hadden moeten gooien. Nu doen ze er denk ik het beste aan om Samantha er toch eruit te gooien. Diederik ligt al voor de bus.

Athina vindt dit leuk.
  17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.796
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat was ook mijn gedachte, maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen als je in Holly en Kees hun schoenen staat. Ik denk niet dat Diederik zo gek is om zich op te offeren als 'vermoorde'. Dus zouden ze dat, buiten Diederik om, voor elkaar moeten zien te krijgen aan de ronde tafel, zònder dat Diederik daar dus lucht van krijgt en zo dus hùn het vuur voor de schenen kan gooien.
    Ik denk dat dat alleen haalbaar zal zijn als er meerdere getrouwen al hebben laten vallen dat ze Diederik verdenken.. en dan moeten Holly en Kees het dus zó spelen dat ze pas aan de ronde tafel daar een balletje over opgooien en zo wat mensen mee krijgen.
    Maar dat is lastig hoor als bijna iedereen al van tevoren een gevoel heeft op wie ie gaat stemmen (al wordt dat nu mondjesmaat wat minder)...

Niet onmogelijk, maar wel erg moeilijk met erg veel haken en ogen eraan dus..

Ik vind iedere uitzending steeds een stukje leuker dan de vorige :)

De verraders hebben het wel slim gespeeld door nu juist niet Samantha of Chattilla te vermoorden (naar ik aanneem, zoals ze in ieder geval aan het bespreken waren).
    Het zou anders wel iets tè obvious zijn..
    Hoewel Diederik nu alsnog wel goed in het nauw is gedreven natuurlijk.., maar ik heb toch nog wel goede hoop dat het tij nog best wel eens zou kunnen keren nu.
    Tenslotte zijn er ook nogsteeds flinke verdenkingen op Steven, wat goed in de verraders hun voordeel kan werken.

18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik bedoelde niet Diederick 'vermoorden' maar gewoon op hem stemmen tijdens de raad. Sommige deelnemers houden bij wie op wie stemt en als straks iedereen op Diederick stemt en zij niet dan valt dat heel erg op. Volgens mij hebben ze geen keus.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.864
    5.135
    113
    Home
    Zo moest even alle afleveringen inhalen wat is die loiza irritant aanwezig
    Jammer dat cinan eruit is

Ze zouden nog kunnen proberen om eerst steven eruit en daarna diederik dan is er tegen die tijd waarschijnlijk weer een andere verdachte

20. TotalBella

Ja als ze dat gedaan hadden, dan had Diederik niet zo in de schijnwerpers gestaan.

Deel Deze Pagina