Dat was een spannende ronde tafel zeg! De spellen zelf vind ik niet veel aan, maar al het gekonkel vind wel interessant om te zien. Ik zou zelf ook gek worden hoor, daar ben ik echt niet voor gemaakt Ik zou als ik holly of Kees was misschien ook wel op Diederik stemmen de volgende ronde, als er weer veel stemmen zijn kant op lijken te gaan. Ze kunnen hem dan toch niet meer redden en het zou een geniale actie zijn om verdenkingen bij zichzelf weg te houden.
Ah op die fiets. Dat is inderdaad ook nog een optie ja. En ik ben het met je eens dat dat vroeg of laat er waarschijnlijk wel een keer van zal moeten komen.
Ja Diederik zal de eerste verrader zijn die eruit ligt, ze zullen wel moeten. Ze kunnen moeilijk elke keer op Steven blijven stemmen met zijn 2en
OMG....wat een mindfuck Kan iemand uitleggen wat de opties waren als er wel of niet op het aanbod ingegaan wordt? Ben effe kwijt wanneer er evt niet iemand vermoord wordt.
Spannende aflevering! Het betoog van diegene die eruit vloog aan de ronde tafel vond ik erg mooi en oprecht. Leuke twist op het eind! Gezien de vraag bij aflevering 1 ook al werd gesteld en daar het antwoord 'nee' was, twijfel ik toch wel enigzins of er nu alsnog 'ja' gezegd gaat worden. Maar aan de andere kant denk ik toch van wel. Zeker gezien diegene vast ook nieuwsgierig is geworden inmiddels Die Steven. Wat een figuur blijft dat ook Ga echt elke keer helemaal stuk om die jongen, hoe irritant ie tegelijk ook is En wat een performance aan de ronde tafel zo ineens van 'm! En van Francis ben ik fan vanaf de eerste minuut. Topwijf is dat Ik begreep dat dit is gebaseerd op het spel Weerwolven, maar dat ken ik verder niet. Kan iemand mij vertellen wat er zou gebeuren als er 3 verraders en 1 getrouwe over zouden blijven?
Ik denk dat Samantha Ja zegt gezien het stukje over volgende week. Ik denk toch dat bij iedereen de nieuwsgierigheid het zou winnen. Toen er op de deur van de verraders werd geklopt dacht ik al gelijk, er komt een nieuwe! (echt eerlijk is het niet, maar wel leuk) Holly deed er goed aan om op Diederik te stemmen. En die Steven, wat een kind is dat toch  geweldig om te zien haha
Ik weet niet of het een goede zet was om juist Samantha te vragen die zegt altijd dat ze niet kan liegen Daar prikken die andere dames gelijk doorheen Ze kunnen beter 1 van die vrouwen naar huis sturen die smoesen en verzinnen van alles met elkaar
Ja ik zat me dat ook te bedenken of dat slim was. Ging ook ineens heel rap van 'zou Samantha dat doen? Ja dat doet ze. Oké Samantha dus'. En ik snap dat er geknipt en gemonteerd wordt, maar dit moesten ze snel beslissen dus denk dat ze er ook echt niet veel langer over hebben kunnen praten.
Ze hadden veel beter Abby naar huis kunnen sturen. Het zag er inderdaad uit als een zeer overhaaste beslissing.
Ik vind Steven echt geweldig Die jongen is zo onnozel en onschuldig. Snap echt niet dat mensen denken dat hij een verrader is.
Wat een toffe plot twist! Op voorhand twijfelde ik of ik het leuk zou vinden om te weten wie de verraders zijn... Maar... ik vind het erg leuk, je kijkt toch anders! Ik hoop dat de verraders het winnen! Ik kan niet wachten tot het vervolg...! Leuk!