Voordeel wat ze ermee winnen is dat de getrouwen denken dat er nog 2 verraders zijn ipv 3, dus ze zitten toch wat veiliger wat dat betreft
Of juist niet, want het ligt eraan hoe goed een eventuele derde verrader, ook daadwerkelijk verrader kàn zijn.
Als Samantha slim is kan ze als enige verrader overblijven en met de prijs naar huis gaan. Ik nadat zij zo overduidelijk Diederik er uit wou hebben dat niet snel iemand zal denken dat zij een verrader is. Ze zal zelfs in deze positie goed kunnen winnen.
Maar dat maakt niet uit, al gaat Samantha er meteen uit omdat ze niet zo'n goede verrader is, dan denkt iedereen dat er al 2 verraders uit zijn, dus minder kans dat Holly én Kees allebei ook verdacht zijn.
Als ze heel slecht speelt (in het geval dat ze dus niet over blijft) dan kan ze de anderen ook meesleuren. Als ze het goed slecht speelt kan ze zorgen dat ze als enige verrader over blijft. Het ligt er ook een beetje aan of de groep te horen gaat krijgen dat er een getrouwe overgestapt is.
Dat zou kunnen, maar is net zo koffiedik kijken als wat ik eerder typte. Dat tweede: ligt er ook aan of de anderen te horen krijgen of er een verrader bij is gekomen.
is dat zo? Ik dacht juist dat ze de eerste aflevering zei dat ze alleen maar dacht: Kies mij! Kies mij! Weerwolven is afgelopen als alle weerwolven (verraders in dit geval) of burgers (getrouwen in dit geval) dood zijn. Dus met 3 verraders zouden ze de getrouwe vermoorden en alledrie winnen.. mochten ze dezelfde regels volgen.
Nou volgens mij zei zij heel stellig dat ze dat nooit zou kunnen of zoiets. Maar kan me vergissen natuurlijk. Hmm dat vind ik wel een beetje 'slap' dan, want dat betekent dus dat als er nog maar 1 getrouwe over is naast 3 verraders, die getrouwe nooit meer eens kans heeft om te winnen dus.
Maar is dat zo? Zullen ze niet gewoon te horen krijgen waarom iedereen er nog gewoon is? Ik ga het morgen even terug zoeken haha. Ja dat is zo.. weet natuurlijk niet of ze hier dezelfde regels volgen.
Ik las ergens dat uiteindelijk de drie die overblijven een finale tegen elkaar spelen. Het maakt dan volgens mij niet uit wat de samenstelling getrouwe / verrader binnen dat drietal is.
Ik heb het even terug gekeken. Samantha zegt in aflevering 1 tijdens het kiezen van de verraders inderdaad dat ze hoopte gekozen te worden. Ms heeft ze daarna nog iets gezegd over het misschien toch niet gekund hebben, maar de hele aflevering terug kijken ging me wat te ver Dat zou ook wel eerlijker zijn. Bij het spel weerwolven komen er ook niet steeds nieuwe weerwolven bij.
volgens mij had Francis tegen haar gezegd dat ze geen verrader is omdat ze deze rol niet kan spelen, is ze veel te eerlijk voor ect. klopt zei ze dat kan ik ook niet...
Ik vind Samantha erbij als verrader zo stom waarom zegt ze in de auto dat ze kees verdenkt en op hem wil gaan
Dat snap ik ook niet. Ze heeft steeds Diederik en Steven gezegd. Hou je daar dan bij. Want nu moest ze in de kring sowieso op Steven stemmen. Dus verdachten anderen haar weer omdat ze haar woord brak.
ik ben wel blij dat ze Kees niet gedaan heeft- want dan had hij weggemoeten en als nieuwe verrader gelijk een verrader wegstemmen??? Ik ben blij dat ze het niet gedaan heeft. Het was nu misschien wél slim geweest om chattila te vermoorden - want die is véél sterker (verbaal) dan francis. Hoewel Abby ook geen slecht idee is denk ik. Ik ben benieuwd wie het wordt. Ik vond Kees al met al wel mooi en sterk aan de ronde tafel.
Ik snap ook niet waarom ze het kliekje van chatilla en Samantha er zolang in hebben gehouden ze zitten bijna allemaal op Holly en kees