De Verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 11 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik denk dat holly toch met samantha mee gaat, al hoop ik dat ze het niet doet. De enige kans die ze daarna nog heeft is open kaart spelen tegen loek/loiza/barbara en zeggen dat ze met hun de finale wil spelen.

hummeltje5, Syane en Ysabella vinden dit leuk.
  2. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw
    Wat zullen Kees en Holly spijt hebben van hun keuze. Holly gaat er de volgende keer uit. Samantha gaat haar niet redden en is veel te dominant om aan Holly toe te geven wie te vermoorden.
    Ik dacht dat Francis en Chatilla Samantha doorhadden maar daar zie je nu niks meer van. Ze zijn gewoon nog een team. Had gehoopt dat ze Samantha eruit zouden stemmen.

hummeltje5, Syane en Beausecret vinden dit leuk.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Getsie wat is die Samantha een heks zeg, steeds door Holly heen praten. Ik gun Samantha dus echt niet het zilver. Benieuwd wat ze nu gaan doen volgende keer.

Ik vind het programma wel vermakelijk om te zien, maar ik voel nog steeds niet de spanning die de spelers voelen. Ik denk dat het een beetje vergelijkbaar is met naar een escape room kijken. De echte sensatie voel je ook alleen wanneer je deelneemt.

Zizzy vindt dit leuk.
  4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja precies, die vonden haar energie ineens zo veranderd. Ik denk wel dat je als kijker misschien dingen sneller doorhebt dan wanneer je in het spel zit, dus dat het voor ons super duidelijk is. Maar dat zij elkaar onderling zo vertrouwen, dat ze misschien daarna dachten: die was ff niet lekker ofzo. Zo kan je alles voor jezelf goed kletsen.

Syane vindt dit leuk.
  5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het ook jammer dat wij als kijkers "alles" weten, zo is de spanning van het spel er voor een groot deel af.

Het was veel leuker geweest als wij ook niet wisten wie de verraders zijn.

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Oja.. misschien is dat het inderdaad..

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik vond Samantha sowieso al niet leuk, voor dit programma al niet.
    maar mijn hemel wat is zij in een bitch veranderd in het spel zeg, ik snap wel dat het een spel is maar ohh kan dit niet uitstaan, gatverdamme..

8. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Ik vind het ook wel sneu hoe ze Holly in een hoek dreef.

Zelf vind ik het wel leuk om te zien wie de verraders zijn. Dan zie ook hoe zij het beleven om te liegen en bedriegen. Wat hun tactiek is en welk emoties er bij komen kijken.

Syane en Athina vinden dit leuk.
  9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja dat vind ik ook...echt het spel bekijken gewoon....

10. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw
    Klopt en ook zien wij niet alles. Er zijn waarschijnlijk vele gesprekken gevoerd die niet uitgezonden worden, wie weet heeft Samantha zichzelf er mooi uitgekletst.

11. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw
    Vind ik ook. Zelf gaan raden wie verraders zouden zijn zou me vast niet goed afgaan. Dat baseer ik om mijn wie is de mol kennis, die raad ik ook nooit :D

Syane en Athina vinden dit leuk.
  12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat sowieso.
    Maar toch is het wel grappig, want soms vind ik mensen waarvan ik weet dat ze een getrouwe zijn, tOch verdacht overkomen :roflmao:

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik zal wel de enige zijn zo te lezen, maar ik had echt hetzelfde gedaan hoor.
    Het is toch je reet redden in zo'n spel. Als je dat niet doet is de kans enorm aannemelijk dat jij niet met de prijs naar huis gaat (niet dat ik nu dollartekens in m'n ogen heb en normaliter ben ik heel erg pro eerlijkheid, maar je hebt getekend voor zo'n spel of niet..).

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik had misschien idd ook wel hetzelfde gedaan maar denk dat ik toch wat meer veroordelend ben omdat ik haar toch al niet leuk vond:oops:

15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik waarschijnlijk ook hoor, maar ik zou het vreselijk vinden mezelf zo terug te zien. Het weerspiegelt toch een beetje je ware karakter. En dat zou ik geen fijne eigenschap vinden.

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Het ligt er denk ik wel erg aan hoe iemand naar jou kijkt. Als ze je toch sympathiek vinden dan denken ze eerder: goede/slimme zet.

hummeltje5 en Beausecret vinden dit leuk.
  17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.123
    113
    Home
    Ik snap dan blijkbaar niet het idee van 3 verraders als je elkaar verlinkt
    Waarom 3 als je toch niet samen hoeft te werke

Ik was team verraders maar nu team Holly

Robijn89, trulyhappy en Beausecret vinden dit leuk.
  18. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Misschien wel. Het is ook een slimme zet, maar verdient niet echt de schoonheidsprijs. Het doet de naam van het programma wel echt eer aan zal ik maar zeggen.

hummeltje5 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik snap nog wel meer niet aan dit hele concept :roflmao:
    Waarom die spelletjes, voelt echt als programma vulling, want het draagt helemaal niets bij in het ontdekken wie de verraders zijn. Ze hadden net zo goed kunnen zeggen, de winnaar wint 25 kilo zilver ofzoiets.
    Het is vooral puur gokken wie de verraders zijn. Er zijn niet echt andere manieren om daar achter te komen, helemaal niet als verraders hun mede verraders gaan wegstemmen.

20. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw

De eerste drie verraders hebbben elkaar toch goed gesteund. Totdat Diederik te verdacht werd en niet meer te redden was. Dan is het slim om met de rest mee te gaan om jezelf niet verdacht te maken.
    Als je daarna als verrader wordt gekozen is het veel moeilijker, je speelt dan toch een dubbel rol want je bent tot die tijd getrouwe geweest en dan speel je voor jezelf. Samantha zat al op Kees en Holly voor ze verrader werd geloof ik. Als ze daar vanaf was gestapt was ze zelf veel te verdacht geworden. En uiteindelijk gaat het inderdaad om jezelf.

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina