De verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 19 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.839
    4.808
    113
    Vrouw
    Wie kijkt er ook?
    Ik weet niet of de tv gelijk loopt met videoland, maar ik heb nu 2 afleveringen gezien.

    Ik vind deze versie tot nu toe erg leuk, omdat het mensen zijn die je niet kent en die elkaar niet kennen, waardoor het er veel minder bovenop ligt wie de verraders zijn.

    Ik ben ook heel benieuwd wat er met die 4 zonder sleutel is gebeurd!
     
  2. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.639
    3.888
    113
    Wij kijken ook. Hebben alleen nog de eerste gezien. We gaan proberen gewoon elke vrijdag te kijken, dan maken we er een gezellige avond van.
    Videoland loopt 1 week voor op tv. Kan overigens best zijn dat we wel dan de Videoland versie aanzetten om de reclames te ontwijken.
    Ik vind het ook wel leuk zo, omdat niemand elkaar kent en dus niemand al vriend of goede bekende van elkaar is. En ook interessant dat er dus al een paar zijn die hun beroep niet willen zeggen (rechercheur, psycholoog) wat ik goed begrijp in hun geval.
     
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.690
    7.455
    113
    Haha die kleurendame, die heeft in twee afleveringen bewezen dat haar ‘gave’ niet bestaat :roflmao: ik mag aannemen dat niemand haar meer serieus neemt, en als ze slim is doet ze dat zelf ook niet meer.

    Ik was dan wel weer onder de indruk van de psycholoog, niet verwacht. Die pikt op juiste gronden een verrader eruit.
     
  4. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.342
    2.056
    113
    Ik moest ook zo lachen om die kleurendame hahaha
    Die hoeft ook niemand meer in te huren :D

    Die psycholoog speelt het slim. Hoop dat hij een tijd erin blijft....Die ziet echt wel dat Ebru liegt.
    Zij speelt het sowieso niet handig want ze is heel aanwezig en dominant. Dat kan niet lang goed gaan.
     
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.839
    4.808
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad. En omdat hij niet heeft verteld dat hij psycholoog is, zien ze hem niet echt als een bedreiging. Maar hij kan er op deze manier echt wel een paar ontmaskeren.

    Ik vind Ebru niet zo'n leuke verrader.
    De andere twee zijn heel sterk, denk dat die het ver gaan schoppen.
     
  6. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.820
    12.439
    113
    Vrouw
    Was weer een leuke aflevering. Ebru is te fanatiek, ik ben bang dat ze het niet lang gaat redden. De andere twee zijn wel heel sterk. Die zouden het ver kunnen schoppen. Maar....ze hebben wel afgesproken dat ze Ebru zullen steunen, dat moet niet te veel.opvallen. anders sleept Ebru hun mee in haar val.
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.708
    6.408
    113
    Denk dat ze haar steunen tot op zekere hoogte. Ze gaan niet zo ver dat ze zelf ook ontmaskerd worden.
    Die Jannie, wij hebben ons rotgelachen thuis :D.
     
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.820
    12.439
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: ja wij ook. Echt met een bloedserieus gezicht: "ik heb een kaart getrokken, een kleurkaart en die was lichtroze."
    Ben even zijn naam kwijt, maar de verbannene zag je gewoon verbijsterd zijn hoofd schudden. Dit meen je niet serieus:eek:

    En wat betreft de steun aan Ebru, ja die zal denk ik toch ergens ophouden. Alleen al om eigen hachje te redden...
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  9. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.708
    6.408
    113
    Jammer van degene die verbannen is…
     
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.499
    113
    Wie is de psycholoog?

    Ik kijk via de tv, heb geen Videoland. De reclames spoel ik gewoon door.

    Ik vond dat masterplan zo dom! Hij had heel de nacht lopen piekeren over een plan dat niet meer omvatte dan dat hij graag een bondje wil :roflmao:

    Wel heel leuk dat het met onbekenden is. Maar wat een types, al die mannen die denken dat ze goede verraders zouden zijn en zichzelf zonder enige gêne als goede spelers beschouwen :eek:

    Ik vind wel de veranderingen in het spel niet zo leuk. Het is toch veel leuker om de reactie te zien als ze vermoord zijn en te horen of ze goed zaten dan dat je die lugubere kruizen hebt? En een vooropgestelde dodenlijst, not sure...
     
    hummeltje5 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.839
    4.808
    113
    Vrouw
    Vincent.

    Ik vind die dodenlijst ook maar raar. Sowieso dat ze dan niet mogen moorden, en pas een nacht later.

    Ik loop een week voor en vind wie op de lijst staan ook niet helemaal eerlijk.
     
    hummeltje5, Nellie4 en Taiga vinden dit leuk.
  12. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.468
    4.793
    113
    Wat houdt die dodenlijst in? Dat er random iemand uitgaat? Ik miste echt een vorm van uitleg en kan het me niet meer herinneren van vorige seizoenen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.708
    6.408
    113
    Vorige seizoen(en?) was er een dodenlijst, daar stonden dan 3 of 4 mensen op (gekozen door de verraders), en bij het ontbijt werd dit dan medegedeeld. Deze keer mochten de verraders niet zelf kiezen, dus is het voor hun ook een verrassing.
     
  14. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.499
    113
    Nee precies, de programmamakers hebben dan ineens invloed op wie eruit gaat, dat is toch stom...
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.465
    4.021
    113
    noord holland
    Ik zou bij dit programma altijd nog wel een aflevering willen zien dat ze achteraf met z'n allen fragmenten terugkijken :roflmao:.
    Echt, die theorieën en gedachten van iedereen en hoe ze het zeker weten allemaal. Iedereen denkt mensenkennis te hebben of altijd hun 'kloppende' gevoel te volgen (en in dit geval ook nog getrokken kleurenkaarten enzo). En dan blijkt het vervolgens helemaal niet zo te zijn :roflmao:.
     
  16. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.708
    6.408
    113
    Haha ja vooral die Kathalijne, die al 2x zeker wist wie de verrader was. :roflmao::roflmao:
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.839
    4.808
    113
    Vrouw
    Hoeveel brilletjes zou Jannie mee hebben in haar koffer?:o:
     
    spruitje80 en Vulpen vinden dit leuk.
  18. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.820
    12.439
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: dat vroeg ik me gisteren ook af
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  19. Zizzy

    Zizzy Actief lid

    16 feb 2021
    170
    94
    28
    Vrouw
    Beter hadden ze ook wat vrouwen vermoord. Er zijn maar weinig mannen over dus Tom komt steeds meer in beeld zo.
    Begint nu wel leuk te worden.
    Eerste afleveringen zijn toch maar gokken (al zijn sommige behoorlijk overtuigd van zichzelf :roflmao: ) Jammer van Vincent, hij had het goed door. Kijken of zijn opmerking over Ebru gevolgen heeft.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  20. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.499
    113
    Mooie aflevering.

    Valt het jullie ook op dat Lucinda nooit in de biecht zit...? Zouden ze die pas achteraf opnemen?
     

Deel Deze Pagina