De verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 19 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.698
    6.404
    113
    Kijk je op tv dan? Heb Lucinda net wel vaak in de biecht gezien (Videoland)
     
  2. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.922
    3.489
    113
    Ja gewoon op tv, valt me al een paar afleveringen op... Maar misschien volgende week dan!

    De Verraders hebben Ihsane wel echt laten vallen vind ik, ze hadden haar echt wel kunnen redden door ook op Bep te gaan.
     
    hummeltje5 en Nellie4 vinden dit leuk.
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.686
    7.436
    113
    Ja helemaal eens, en dat probeerde ze in het torentje nog goed te praten.
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.796
    12.429
    113
    Vrouw
    Ja dat vind ik ook wel.ipvalkend. Ihsane was ook echt verbaasd aan de ronde tafel toen Ebru opeens Alex verdacht ipv Bep.
    Terwijl als zij tweeën meegegaan waren naar Bep Ihsane het had gered. Maar ja aan de andere kant. Als alle drie de verraders op Bep hadden gestemd en ze bleek een getrouwe was misschien ook wel weer verdacht geweest.

    Het is en blijft een onmogelijk spel hoor. Het zou niks voor mij zijn.
     
    Athina vindt dit leuk.
  5. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Dan hadden ze zichzelf helemaal verraden, nu houden ze het ietsje langer vol denk ik.
     
    Athina vindt dit leuk.
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.833
    4.808
    113
    Vrouw
    Ishane zei zelf ook dat ze de anderen zou dekken, maar niet ten koste van zichzelf. Zij doen hetzelfde.
     
    Athina vindt dit leuk.
  7. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.922
    3.489
    113
    Nou ja, er waren ook nog een stuk of 3 anderen die op haar gingen, dus ik denk dat het wel mee was gevallen. Nu vinden ze het juist verdacht dat Tom op Robin ging...
     
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.833
    4.808
    113
    Vrouw
    Als er iemand geen mensenkennis heeft dan is het Kathelijn wel :roflmao:
     
  9. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Blijft toch tricky dat verleiden, snap niet helemaal waarom de oorspronkelijke verraders altijd zo'n groot vertrouwen hebben in hun vers verworven nieuweling.
     
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.922
    3.489
    113
    Ik denk omdat het dan minder voor de hand ligt dat iemand op jou gaat, of in elk geval een pleidooi tegen je gaat houden. Maar meestal pakt het fout uit ja.

    Als ik hen was zou ik Tristan verleiden en dan vervolgens hem kei hard verraden en met Kathelijnes waanideeën meegaan. Ben je toch weer een dagje verder.
     
  11. Zizzy

    Zizzy Actief lid

    16 feb 2021
    169
    93
    28
    Vrouw
    Tante Kathy :D Hoe zou ze dit terug kijken?

    Ze zijn toch weer een ronde verder al was het close deze keer.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.698
    6.404
    113
    Haha ja die is elke keer zo overtuigd en vind anderen maar schaapjes.. maar ze zit er steeds zo naast.
     
    Athina vindt dit leuk.
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.833
    4.808
    113
    Vrouw
    Spoiler aflevering 9:
    Ik snap dat het het spel is, maar ik vind het zo jammer hoe Kim Ebru meteen voor de bus gooit.
    Hoewel ik Ebru de minst leuke verrader vond van de originele verraders, gun ik het Kim ook echt niet.. Ik hoop dat die opmerking over de onbreekbare band toch iets heeft los gemaakt.
     
    hummeltje5 en Ysabella vinden dit leuk.
  14. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.796
    12.429
    113
    Vrouw
    Zo, Kim is lekker bezig:eek:. De verrader verraad de verraders:roflmao:

    Ze speelt het wel goed moet ik zeggen. In de groep is ze net als anders. Ik ben benieuwd naar volgende week. Dan verwacht ik dat ze Ebru eruit knikkert. Maar wat ze dan doet weet ik niet. Gaat ze alleen verder? Of gaat ze toch iemand verleiden? Maar als ze dat doet? Wie dan?
     
  15. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.459
    4.015
    113
    noord holland
    Ze speelt het heel goed inderdaad :roflmao:.
    En ik snap t wel hoor, Tom en Ebru waren al hartstikke verdacht. Hen proberen te redden maakt alleen haarzelf weer verdacht. Verleid worden is in feite geen keuze, wanneer je weigert lig je er volgens mij zo uit, reden genoeg om je dan maar te vermoorden :p. In die zin ben je er dus alleen nog maar in gezet om dan maar je eigen hachie te redden, bij verraders die al zo verdacht zijn krijg je dat echt niet meer goed gepraat.
    Ik denk dat ze wel iemand verplicht moet verleiden als er nog teveel spelers in het spel zitten. Althans ik denk dat t programma dat denkt. Het lijkt me zelf veel leuker dat ze alleen over blijft en dat tot de finale vol houdt, dan heeft ze dus gewonnen. Maar net wat ik zeg, daar zal het programma dus wel iets op bedenken want dat is te makkelijk.
     
  16. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.796
    12.429
    113
    Vrouw
    Klopt hoor, Tom en Ebru waren/zijn niet meer te redden. Te veel verdacht.

    Ik denk ook dat als volgende week Ebru eruit ligt dat Kim MOET verleiden.
     
  17. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.698
    6.404
    113
    Ja als er maar 1 verrader over is dan moeten ze chanteren. Diegene moet verrader worden anders wordt hij/zij vermoord.

    Ebru en Tom hadden beter iemand kunnen kiezen die ook al verdacht was door een aantal. Mo bv. Dan hadden ze hem kunnen opofferen.
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.833
    4.808
    113
    Vrouw
    Ik had in hun geval gewoon niemand gekozen. Het is nooit een goed idee zo laat in het spel nog iemand toe te voegen.
     
    Vulpen, Nellie4 en spruitje80 vinden dit leuk.
  19. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.698
    6.404
    113
    Ze hadden gewoon iemand moeten kiezen op wie de pijlen al gericht waren.
     
  20. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.459
    4.015
    113
    noord holland
    Had aan de andere kant denk ik ook niet uitgemaakt. Tom en Ebru waren al hoofdverdachte inmiddels.
    Voor ons is Kim juist heel leuk om te zien, omdat werkelijk niemand haar lijkt te verdenken :roflmao:.

    Wat ik wel echt weinig meerwaarde heb gevonden is dat toen die nieuwelingen er weer terug in gedaan zijn. Eigenlijk zijn ze nooit echt verdacht geweest (alleen geprobeerd om verdacht te maken).....heeft dus eigenlijk alleen maar een aantal 'zeker weten getrouwe' opgeleverd.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina