De verraders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 19 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.828
    12.445
    113
    Vrouw
    Ja die actie snap ik ook echt niet.
     
  2. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.500
    113
    Haha wat een aflevering :roflmao:
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.841
    4.809
    113
    Vrouw
    Vond dit wel een naaisstreek.
    Op zich logisch dat ze op Ebru en Tom blijft omdat het anders opvalt, maar ze had nu gewoon op Kathelijn kunnen gaan.
    Ik weet wel dat dit het spel is, maar toch.
    Die opmerking van Ebru was wel een rake.
     
  4. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.500
    113
    Ze hadden haar nooit moeten verleiden. Maar ik ben blij dat Ebru nog wat slimme dingen wist te zeggen: je hoeft niet veel met elkaar te praten om een speciale band te hebben :roflmao:
     
    hummeltje5 en Ysabella vinden dit leuk.
  5. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.191
    601
    113
    Ik vind het niet de slimste groep moet ik zeggen, hoe ze een paar keer iemand eruit stemmen bijvoorbeeld omdat hij/zij een uitgesproken mening had en dan wel een verrader zou moeten zijn, terwijl een verrader zich nooit zo zou gedragen.

    Kijkt er iemand een week vooruit op videoland?
    Dat ze dan nog niet snappen (muv 1 dacht ik) dat Kim ook een verrader is en gewoon weer een getrouwe eruit stemmen :roflmao: dan verdien je het ook niet om te winnen :|
     
    zara1983, Forumnaam en Ysabella vinden dit leuk.
  6. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.709
    6.409
    113
    Ja maar ik denk dat je het op een gegeven moment niet meer weet. Het spel duurt een week ofzo, je bent dan alleen maar bezig met het spel, ik denk dat je na een paar dagen gewoon echt helemaal gek wordt.
     
    Ysabella en Athina vinden dit leuk.
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.841
    4.809
    113
    Vrouw
    En ze denken allemaal dat ze mensenkennis hebben :o:
    Ik denk dat die opmerking van Ebru wel door gaat werken nu Kathelijn een getrouwe blijkt te zijn.
     
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.828
    12.445
    113
    Vrouw
    Het is het spel, maar vind ook dat Kim het niet heel netjes speelt.
    Tom en Ebru hebben een grote fout gemaakt door haar erbij te vragen.

    Ik vond de laatste opmerkingen van Ebru aan de ronde tafel briljant. Dat heeft er toch voor gezorgd dat in ieder geval Robin Kim gaat verdenken.

    En Kathelijne vind ik de leukste van allemaal. Haar theorieën en verdenkingen raken kant nog wal en iedere keer weer is ze stomverbaasd over het verloop. Echt geweldig!:roflmao: wat zou ze van zichzelf denken als ze het terugkijkt?

    Ik ben weer benieuwd wat er komende vrijdag gaat gebeuren...
     
    hummeltje5, spruitje80 en Vulpen vinden dit leuk.
  9. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.500
    113
    Ze zit nu wel per ongeluk goed op Kim:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.929
    3.500
    113
    Ik denk eigenlijk dat Kathelijne het wel begreep. zij zat immers op Kim. Maar ze had gewoon geen zin meer. Je krijgt echt zo'n hatelijke middelbare schoolvibe bij Kim... Dus heeft ze zichzelf ook niet echt meer verdedigd.

    Maar van Mohamed viel het me wel wat tegen, dat hij niet inzag dat dit eigenlijk de laatste kans was. Want Robin zei nog wel dat het niet eens uitmaakt of De Drie Musketiers wel of geen verraders zijn, die gaan toch wel zorgen dat ze naar de finale gaan. Ze hadden beter op Kim gegaan. Maar niemand durft.
     
    Ysabella en Zxcvb vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.771
    13.275
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ahhhh wat jammer zeg dat uitgerekend deze persoon eruit ligt :cry:

    Ik denk trouwens adhv. het voorstukje wel te weten wie er vermoord is na deze aflevering.

    Vond trouwens wel dat Mo goed op weg was de laatste paar afleveringen, maar in deze aflevering mistte ik zijn rake inzichten.
     
  12. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.980
    6.084
    113
    Happyland
    Die Kim, wat een verschrikkelijk mormel.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  13. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.709
    6.409
    113
    Ik vind haar echt leuk haha.
     
    Forumnaam en hummeltje5 vinden dit leuk.
  14. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.171
    485
    83
    NULL
    Hoe kan het toch dat niemand echt ingaat op de opmerking van Ebru bij haar vertrek? Het moet toch overduidelijk zijn dat Kim een verrader is!
    En haar acteertalent bij het vertrek van een getrouwe aan de ronde tafel is ook echt niet best.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  15. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.828
    12.445
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat komt omdat wij wéten dat Kim een verrader is. En zij weten het niet, ze vermoeden het.
     
  16. Dass

    Dass Lid

    21 aug 2020
    74
    77
    18
    Vrouw
    Denk ook dat als je in het spel zit je het gewoon veel minder helder ziet. Je bent natuurlijk ook erg met jezelf bezig en hoe je overkomt op de anderen. En je zit een aantal dagen natuurlijk echt bij elkaar op de lip, dan ga je dingen ook anders zien dan hoe wij ze als buitenstaander zien.

    Wat ik mij ineens afvroeg, je ziet altijd het ontbijt en dat er dan al veel gepraat wordt over theorieën, maar heel veel zien we niet zoals lunch en diner. Is er dan een verbod op over het spel praten of zou het de hele dag doorgaan? Geloof dat ik echt gek zou worden dan. (niet dat ik ooit mee zou doen, niets voor mij)
     
  17. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.828
    12.445
    113
    Vrouw
    Ja echt hè, je ziet het ontbijt, de opdracht van die dag (die duurt hooguit een paar uur), wat gekonkel bij de bar en het kampvuur en de ronde tafel. Er zijn nog zoveel uren in de dag over die wij niet zien.
    Wat doen ze dan allemaal?
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  18. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.771
    13.275
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vind het ook wel tijd worden voor een “Verraders; achter de schermen”.
    Waarin ze dit soort dingen uit de doeken doen.
    Maar bovenal de voor mij prangende vraag: hoe doen ze dat geruisloos over die gangen sluipen wanneer de verraders naar het torentje moeten???
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  19. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.709
    6.409
    113
    Voor dat laatste laten ze mensen over de gang heen lopen, dat heb ik ooit wel eens ergens gelezen.
     
    hummeltje5 en spruitje80 vinden dit leuk.
  20. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.828
    12.445
    113
    Vrouw
    Ik heb een keer gelezen dat de crew dan luidkeels pratend en veel geluid maken op de gangen zodat geen geluiden herkenbaar zijn.

    Hier:
    https://www.shownieuws.nl/entertainment/hierdoor-worden-de-verraders-s-nachts-niet-betrapt
     
    hummeltje5, TotalBella en spruitje80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina