Jaa wel goed geen symptomen eigenlijk ga zo verdrietig zijn als ik mn menstruatie zie! Weet eergens ook wel dat het niet raak is en ik ook positief de volgende maand in moet gaan want zo lang zijn we nou ook weer niet bezig!
Je bent nog niet ongi en je hoort vaker dat sommige meiden geen symptomen hebben hoor. Met mij gaat het wel ik ben nog steeds moe en ben ook best wel misselijk. Het is afwachten maar het kan nog wel hoor xxmichelle, ik hoop voor je dat je toch een mooie test in handen krijgt.
denk niet dat ik hoef te testen deze maand, had vanaf 2 dpo echt gevoelige borsten maar na een week trok het helemaal weg. nu is het 4 dgn voor nod en bij mijn vorige zwangerschappen was ik vanaf vandaag echt doodziek, dus dat is voor mij wel echt een indicatie dat we doorgaan voor ronde 3. ik heb mijn mirena 7 jaar gehad, dus verwacht eigenlijk ok niet dat het heel snel gaat lukken, maar stiekem hoop je er natuurlijk wel op.
Ik had ook meteen na eisprong pijn in de borsten. Nu de afgelopen dagen elke dag meerdere keren per dag baarmoederpijn. Vannacht beetje misselijk. Maar vandaag 3 testen gedaan, 5 dagen voor NOD. Maar allemaal negatief. Ik denk dat ik voor ronde 3 moet gaan. Ben er echt helemaal doorheen. Zo verdrietig
@Nataja: Ik had in een ander topic ook op je gereageerd.. Namelijk dat 5 dagen voor je NOD ook wel erg vroeg is hoor!! Als je je ei bijvoorbeeld 1 of 2 dagen later hebt gehad, zit je al bijna op een wéék voor je NOD! Ik zou dus over een aantal dagen nog eens testen.. En dat je er helemaal doorheen zit en zo verdrietig bent... tja.. Begrijp me niet verkeerd, het is ook erg vervelend! Want je wil het heel graag natuurlijk. Maar je zit nog 'maar' in ronde 2!! Er kan nog van alles gebeuren. Eén jaar is het gemiddelde hoor, om zwanger te raken Natuurlijk kan het meteen de eerste ronde, maar het komt vaker voor dat meiden er toch langer over doen. En als je er elke maand zo doorheen zit en zo verdrietig bent, ga je nog een lange tijd tegemoet. Probeer er dus niet te veel mee te zitten. Wie weet is het over een paar dagen wel positief, en anders toch gewoon lekker door naar de volgende ronde!?
Dag meiden, kwam even zeggen dat ik zwanger ben! Ik had een super duidelijke test! Het staat in mijn foto album als jullie het willen bekijken! voor de wachtende: nog veel succes met wachten voor de meiden die ongesteld zijn succes bij de volgende ronde! Ik ga voor jullie allemaal duimen en hopen op een goede volgende maand!
Je hebt helemaal gelijk. Mag eigenlijk nog helemaal niet zeuren of treuren. Het komt nog wel, alles op zn tijd. Bedankt voor je opbeurende woorden.
Hi Najata ben ook erg benieuwd of je nog een keer getest hebt, of wacht je netjes tot vrijdag je NOD?
@Wolkje85 Het verschrikkelijke wachten duurt veel te lang. Mag van mezelf zondag testen, dus ben de dagen aan het aftellen! Hoe is het met jou? Last van kwaaltjes?
Nee dat testen ligt echt voorgoed achter me. Ik wacht op mijn ms, vandaag nod. Komt dat na een paar dagen nog niet dan moet ik wel om andere dingen uit te sluiten. Maar vandaag en de komende 3 dagen geen test voor mij. Heb ze ook niet meer in huis gehaald. Ging bij mij echt te ver. Dagelijks testen, meerdere keren per dag met verschillende merken. En dat vanaf 8 dpo!