De Verschrikkelijke Buurvrouw ! :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle89, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het is duidelijk dat de politie in jullie gemeente heel snel ingrijpt in deze situaties. Dusss, heel snel de politie bellen als ze haar muziek hard heeft staan of er weer peuken in jullie tuin liggen..Als het goed is staan ze dus binnen de kortste keren met een proces verbaal bij jou buurvrouw op de stoep, mss dat het gedoe dan stopt..

Ik snap nooit zo goed dat mensen in dit soort situaties zo afwachtend blijven reageren hoor. Het gaat om je woongenot. Actie=reactie. Jou buurvrouw wil jou het leven zuur maken, maak het van haar dan nòg zuurder, maar wel volgens de wet. Dus bellen die politie en niet zo afwachten, zo geef je haar alleen maar meer macht!

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    heb zon klein vermoeden dat er iets meer aan het verhaal is dan er nu wordt verteld. Politie geeft je geen boete midden op de dag voor 1 gaatje boren. maar zo niet dan zou ik haar gewoon geen reden meer geven om te klagen en in bezwaar gaan tegen opgelegde boete.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wilde ik net zeggen.. wanneer je zegt om kwart voor 10 in de avond 1 gaatje geboord te hebben en daar na 1 waarschuwing (wat ik al overdreven zou vinden) een proces verbaal voor krijgt.. vraag ik me af of dit wel helemaal klopt of dat er misschien nog iets anders speelt.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Als ik dit zo lees en het echt letterlijk neem wat er staat, lijkt het erop dat jullie buurvrouw een pispaaltje zoekt.
    Jullie zijn nieuw, wellicht komen jullie (voor haar!) over als makkelijk te pesten mensen.

Maar aan de andere kant......ik geloof er eigenlijk maar weinig van dat je voor 1 gaatje boren na een waarschuwing al een boete krijgt. Sorry....gaat er bij mij niet in.....

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    maar als er meer aan de hand zou zijn dan zal de ts dat toch wel vermeld hebben? anders kunnen wij haar nooit tips geven als ze halve waarheden neertypt....

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Als je voor 22.00 uur klust, dan mag dat toch gewoon.. dan hoef je hier geen waarschuwing voor de krijgen. En een proces verbaal omdat je om kwart voor 10 1 gaatje boorde? Vind dat nogal vreemd.

Wanneer ik hier om iets over 10 zou bellen dat ik last had van mijn buren omdat ze aan het boren zijn word ik hard uitgelachen door de politie.

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik vind het meer dan normaal als er na 22.00 geboord wordt dat je daar idd eerst een waarschuwing voor krijgt en dan een bekeuring! niets is zo irritant als wanneer je rustig op de bank zit en er wordt dan na 22.00 geboord! snap ook sowieso niet datdat nodig is na 22.00 boren.. doe het dan direct na je werk of in het weekend? en als het echt 1 gaatje is oke maar ik heb dus buren daar ging na 21.00 de muziek op slamfm en er werd rustig tot middernacht geklust (inclusief boren!) en dan wordt je gek hoor!

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    #48 MissMom, 1 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
    Misschien een handige forum.
    Geluidforum.nl :: Bekijk onderwerp - In het huis

Van wat ik weet is het dat je tot 10 uur savonds mag klussen in het huis de eerste 4 weken na ontvang van sleutel.
    De keren dat ik verhuisd ben is aardig wat maar heb nog nooit een gaatje geboord om kwart voor 10 savonds, dat kon dan wel tot de volgende dag wachten.
    Hier ook zo'n dribbel die vaak om 9 uur savonds besluit te gaan boren en net voor 10 uur stopt hij, vind dat niet erg maar er zijn avonden dat het achteréén gebeurd en dat word ik weleens beu maar word vooral beu van de mensen die dan tegen de muren gaan bonken hahaha.
    Kleine slaapt gewoon door 't geboor heen (lijkt werkelijk net alsof het in je eigen huis gebeurd als buurman besluit te boren) Nu is het wel zo dat ik er de politie voor zou mogen bellen want hij woont hier al aardig wat jaren (dus langer als 4 weken haha)en dan is de regel, klussen tot 6 of 7 uur?
    Maar goed, dat vind ik dan weer nergens op slaan, tenzij het weken achteréén gebeurd iedere avond maar dan zou ik eerst op hem afstappen maar dan moet ik wel de kleine eerst uit bed gaan halen want laat haar niet alleen liggen hihi dus zie mezelf ook niet weer zo gauw er op af stappen.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Zo na het werk is trouwens ook irritant hoor haha.. Wij hadden onderburen die echt 7 maanden bezig zijn geweest met verbouwen. En serieus iedere dag boren (denk haast dat dat hele huis uit gaten bestaat!). Man komt thuis, je gaat zitten aan de eettafel om gezellig te eten.. begint die onderbuurman weer met zijn geboor..

Argh ook hatelijk haha.

10. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

sorry hoor, maar ook al wordt er een keer een gaatje na 10uur geboort, en je woont er langer dan 4 weken, so what. ik kan daar zo slecht tegen. leven en laten leven.

11. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Eventjes voor de dames die het verhaal moeilijk kunnen geloven. Ik had al verteld, dat we eerst een waarschuwing hebben gehad, voor de overlast van het klussen (omdat dat wel een keer tot half 11 is geweest) . En toen dat gaatje geboord werd hebben we een proces verbaal gekregen.

12. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Als er meer aan de hand zou zijn, zou ik dat wel vermelden. Ik heb niks te verbergen hoor ;)
    En kom hier niet een verhaaltje ophangen om aandacht te krijgen. Maar om tips te krijgen.

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

haha ja oke is ook niet leuk maar wel begrijpelijk! mensen moeten toch hun huis afkrijgen dus daar kan ik wel inkomen maar ik vind gewoon na 10 uur verdient iedereen zijn rust en ok 1 gaatje boren naja who cares maar als iemand na 10 uur n half uur gaat zitten boren aan een stuk zou ik zeker ook ingrijpen al zou ik zelf eerst aan de deur gaan om het proberen op te lossen en niet meteen politie bellen :D

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

niet te geloven dat ze dan met 1 gaatje boren meteen bekeuringen uit gaan schrijven! sowieso als het maar 1 gaatje is geweest en politie heeft het zelf niet gehoord (want 1 gaatje is 2 minuten werk en voordat de politie aan je deur is ben je toch al zeker 15 minuten verder) kunnen ze je toch niets maken? dan is het toch een kwestie van haar woord tegen dat van jullie??

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien kunnen jullie met een tussenpersoon van de woningbouw een gesprek met buuf krijgen? of met de wijkagent erbij, samen om de tafel?
    Als het tenminste een huurhuis is he ;)

Ik woon in een hele hoge flat en hier is altijd wel iemand aan het verhuizen of aan het boren, tureluurs word je ervan! Bij ons mag het niet meer na zeven uur, maar geen hond die zich daar aan houdt :x Als het lang achter elkaar doorgaat geven wij ook weleens een klap op de kachelbuizen, omdat je niet hoort waar het vandaan komt en dus ook niet kan klagen. Meestal zijn andere buren ons al voor met de kachelklap :D

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zou het kunnen dat zij de reden is dat de vorige bewoners zijn verhuisd????
    Het lijkt me zo vreselijk om zulke buren te hebben, heb echt met je te doen!

17. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    De vorige bewoners hebben hier wel maar 1 jaar gewoond, dat was een gezin met 3 kinderen. Maar zij hebben hier nooit iets over gezegd. Dus ik zou het niet weten :(

18. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Niet echt leuk zo'n buurvrouw maar je kan er helaas niet veel tegen doen. Maar ik kan helaas je geen kant en klare oplossing bieden.

Wij hebben 5 huizen verderop mensen wonen die in okt 2009 de sleutel hebben gekregen en tot op heden elke dag boren en timmeren en god weet meer. En ik woon echt niet in een villa. Het allerergste vind ik dat ze de hele dag bezig zijn en uiteraard om KWART OVER 8 TOT 10 UUR BOREN's avonds!!!!! Mijn buurmannen hebben er al wat van gezegd, ook ivm de kinderen maar ze hebben er schijt aan. Mijn schoonvader woont er naast en die arme man werd 6.15 uur gewekt omdat ze aan het laminaat leggen waren!!! Volgens mij spoor je dan niet helemaal. Afijn, die mensen gaan volgende week trouwen en vieren ze hun huwelijksnacht in een hotel bij ons in het dorp en had iemand het idee opgevat om dan 's nachts om 2 uur te bonken op hun deur hahahaha, ik heb er wel wat voor over eigenlijk. :D

19. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Haha dat is dan weer het andere uiterste, wij zijn hooguit anderhalve week bezig geweest met klussen, en dan meestal alleen maar van 4 smiddags tot 10 uur savonds. Dus niet 's morgens in alle vroegte al omdat we gewoon moesten werken.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo ik dacht even.. Hhahaa! Nou zo erg zijn wij niet..
    Wel in november nieuw huis.. Klussen ook, maar dat is om 7 uur 's avonds tot half 10 en de buren vinden het prima zo :) alleen tja, overburen dan weer niet, die klagen weer over dingen.. Sjeetje mina.. Weetje, het is moeilijk om iedereen tevreden te houden..

Deel Deze Pagina